Hvor længe gik der før i blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2017

mommy1991

Profilbillede for mommy1991
Mor til Leander på 4,5 år og Luna fra jan. '18

Hej Allesammen 

Jeg ville gerne høre hvor længe der gik før i blev gravide efter stop på prævention? Specielt efter udtagning af hormonspiral??

Vi har snakket om at starte op på pb om 1 år, så jeg er lidt i tvivl om hvor længe før jeg skal have taget min hormonspiral ud..  

Nogen der har gode råd til hvordan man forbereder ens krop på en kommende graviditet? 

Jeg fik min hormonspiral taget ud i februar, fik første menstruation i marts og testede positiv i april 

Held og lykke med det 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. september 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse

Den var der i andet forsøg

Jeg var stoppet med p-piller 4-5 måneder før vi begyndte pb og havde ellers taget dem i 8 år

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Bornholmer tøsen skriver:

Jeg blev gravid efter ca 3 måneder efter jeg stoppede med p-ring. 

Men det er jo meget forskelligt hvor længe det tager.

min veninde og hendes kæreste brugte 2 år efter hun fik taget sin spiral ud, men har et andet vennepar der også brugte 2 år og hun var på p-piller. 

Så det er forskelligt

2 år, det var godt nok længe!  Troede når man fik spiralen ud kunne det ske med det samme! 

Tak for svar 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg har ikke haft hormon spiral, men efter 12 år på p-piller gik der ca. 6 måneder med den første.

Her i anden omgang havde jeg haft kobberspiral, og der gik 5 måneder inden jeg stod med positiv test, men det var i anden cyklus vi prøvede. Den mistede jeg, og så gik der yderligere et lille halvt år inden jeg stod med positiv test igen. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Jeg har ikke haft spiral, men var på p piller 

jeg er blevet gravid 5 gange (3 endte desværre som spontane aborter) men alle 5 gange var i første forsøg 

Går mig ondt at høre du har været igennem 3 spontane aborter.. Tak for dit svar.. 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

LMA skriver:

Jeg stoppede på p-piller tilbage i december/januar. Men vi startede ikke med PB før i sidste måned, og jeg blev gravid i første forsøg, og er nu 7+3 

Råder lægerne en til at stoppe på prævention nogen måneder før pb?  Stort Tillykke med graviditeten Tak for dit svar 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

HB90 skriver:

Første gang gik der 10 måneder, anden gang gik der 16 måneder. 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

1 år, mistede i uge 5, så gik der yderligere 1,5 år, mistede i uge 7, så gik der 4 mdr, mistede i uge 20. Nu har vi været igen i over 20 år og har stadig ikke et barn

Gør mig ondt at høre du har mistet så mange gange!  Håber det snart lykkedes for jer og baby bliver der!! Tak for dit svar! 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

AHNHKG skriver:

Jeg fik fjernet hormon spiral d 19 april og havde en let blødning (som forventet når den bliver fjernet) også havde jeg sidste mens d 21 maj. Jeg er nu godt 18+3 uger henne 

Gid det vil gå lige så hurtig for mig!  Stort Tillykke med graviditeten! Tak for dit svar 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

M'sMor skriver:

Jeg fik fjernet min hormonspiral i januar, og testede positivt i februar 

Hold da op det gik stærkt  Stort Tillykke med graviditeten. Tak for dit svar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.