Eksperthjælp: Vær der for din datter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
0 svar
3 synes godt om
23. september

Anne-Mette Arnbak Gammelgaard

Hej
Jeg skriver til jer for og hører om i kan give mig et godt råd, jeg er lige om hjørnet 43 år.
Jeg er mor til en datter på 15 år nu, og min søn døde hved fødsel i 2006 .
Efter min sorg efter hans død , har jeg bare ikke kunne komme hvider.
Mit forhold til faren efter 15 år sammen , er vi gået hvert til sider.
Jeg har en brænde ønske om at få et barn , efter den sorg og al den kærlighed jeg har at gi.
Men jeg har kun hørt det er dyr hved de fleste men der er også hviske der har sagt jeg kan få hjælp til det. Jeg har været meget syg / nede efter det med min søn.
Og jeg ved ikke om det er rigtig at man kan følge at det måske ville hjælpe mig op igen hved at jeg kunne blive mor igen. Mvh den triste mor
PS jeg ved ikke om det er den rette jeg sender mit. Spørgsmål til

Anne-Mettes svar

Kæreste du.

Det er en stor sorg du har været igennem og du vil altid have tabet af din søn med dig.Du skriver du har en datter på nu15 år......alt den omsorg og kærlighed du har i dig ,skal du give til din skønne datter og dig selv .Hun har brug for at opleve en mor der er der for HENDE .... samt at opleve at man som menneske kan rejse sig trods en meget stor sorg på ens vej.Vi møder alle modstand på vores vej i livet på forskelligvis  og nu gælder det om for dig AT REJSE DIG - få fat i din vilje og dit mod samt øse ud af alt den kærlighed du har i dig til dem der er i dit liv og dig selv så glæden kan komme igen.

Du skriver dit tab skete for 11 år siden ....der var din datter kun 4 år ....nu er det tid for det barn du har at få hendes mor igen.

Så nej du skal ikke have et barn mere ,det er ikke det der skal løfte dig op og ud af din krise.Se det dyrebare du har lige ved din side -  du har et barn.

Tag ansvar og vær der for din datter.

De Kærligste efterårs hilsner Anne-Mette 

Anne-Mette byder ind med støtte og rådgivning til en mindfull og nærværende tilgang i en hverdag med de mange udfordringer der nu engang er. Anne-Mette henvender sig til enkeltpersoner eller grupper - eks. mødregrupper hvor såvel samtale,støtte og meditation vil være på programmet. Har du et barn/er i en gruppe med fokus på særlige behov, byder Anne-Mette ind med indgående viden såvel pædagogisk som terapeutisk/holistisk.

Se Anne-Mettes hjemmeside: paradisæblet.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.