Anonym skriver:
Jeg har lige brug for lidt luft.
Jeg lider af svær generaliserede angst og panikangst- derud over har jeg stres.
Jeg har to drenge, begge med IA og ADHD ældste manden er dog også mental retarderet.
Jeg går hjemme, dog Fordi jeg søger tab til drengene, men jeg magter egentlig ikke uanset.. Jeg kan ikke overskue alle de møder hver mdr, kontroller osv. Min social rådgiver er ikke til nogenhjælp, og vi kan ikke sammenarbejde og hun vil ikke give mig en anden.. jeg har KÆMPET i tre år for at få aflastning til min ældste, men nej. Min ældste søn har gået i forkert skole tilbud i tre år, trods JEG sagde fra start at han ikke passede der ind (han fik ia diagnosen sidste år) og gik derfor ikke i korrekt pædagogisk tilbud, og det har sat sine spor, både på ham og mig. Hver gang blev vi mistænkeliggjort som dårlig forældre, de underrettede så mange gange og kommunen kunne intet finde her hjemme. Men det har gjort at jeg idag IKKE kan deltage i skolemøder, jeg har en privat rådgiver til at gøre det. Det fandme ikke fair
. Min søn har det også svært. Rigtig svært men det går bedre 
Jeg sys bare mit går den forkerte vej.. denne weekend er jeg børnefri, og jeg havde egentlig planlagt hygge med en veninde, men orker ikke tå ud af huset og jeg overvejer gå i seng.
Der ligger Selvf MEGET mere bag og så i barndommen der eks gør at jeg er ved og blive udbredt for pstd. .Jeg går til psykolog 1 gang I ugen pt, og vi (mig og psykologen) er ved at diskutere medicin løsning, og skal tænke over det til på mandag, men hold op det svært 
..
Er der nogle der har siddet i klemme i systemet pp samme måde der har nogle råd??
Hilsen en meget desperat mor..
Jeg har desværre ikke andre råd end at du kan klage over afslaget omkring at du ikke få må aflasning.
Jeg vil bare fortælle at jeg føler med dig, jeg har stået i nøjagtig samme situation, ud over at jeg ikke har lige så meget angst, men andre problemer at slås med.
Jeg har en søn der er lettere mental retarderet og lider af selektiv mutisme og har lettet autisme inden for alle spektrum og en datter som er "normal"
Da min søn var omkring 3,5-4 år der startede vi med at søge om aflasning, og om hjælp til hvordan vi skulle håndere ham bedst muligt. de sagsbehandler vi havde (Vi fik nye hele tiden) de kunne godt se vi have brug for det, men hver gang det blev taget op på deres møde så blev det afvist.
Først da vi endte med at komme med i et projekt som kommunen havde lavet så fik vi lidt hjælp, men der var min søn omkring 7 år vi endte til sidst med at få alt den hjælp vi havde bedt om i alle de år, men det var det for sent da vi ikke kunne klare mere og min søn var udad reagerene pga forkert skole tilbud, så vi endte med at beslutte at han skulle i pleje.
Nu hvor han er kommet i pleje har han så endelig fået et skole tilbud som passer til ham.
Så jeg kender alt for godt den situation du stå i og det er rigtig hård at se ens barn mistrives og det eneste man vil er at hjælpe.
Syntes lige du skal have et
og du skal altid være velkommen til at skrive hvis du har brug for det.