Hvornår stopper man med flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. september 2017

HDGF

Profilbillede for HDGF

ret simpelt, hvornår stoppede jeres unger med at bruge flyverdragt og gik over til skibukser eller andet, i stedet? 

Min datter er lige startet i skole, og jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, hvad der er mest praktisk for hende.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
HDGF skriver:

ret simpelt, hvornår stoppede jeres unger med at bruge flyverdragt og gik over til skibukser eller andet, i stedet? 

Min datter er lige startet i skole, og jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, hvad der er mest praktisk for hende.

Min søg gik i 2. Klasse sidste år der havde han flyverdragt men gad ikke at bruge den. I år får han 2 delt.

Det er svært at vide hvad I skal vælge. Men er de meget ude vil jeg tage en flyverdragt.

I 0. Klasse kunne vi ikke undvære den. Men vores dreng går også i en skole med egen skov så den bruger de meget i skolen og sfo tiden. 

Anmeld Citér

21. september 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge vores børn stoppede, da de startede i skole. Det var simpelhen for besværligt både, at skulle huske flyverdragt og jakke - frem og tilbage fra skole til SFO.

Så ville de også gerne have to-delt og det lyttede vi selvfølgelig til

Anmeld Citér

21. september 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Begge mine fikk todelt i midten av 2.klasse. Men hel dragt er stadig blevet brugt af og til i 3. Klasse. Når det er rigtig koldt, så går det bare hurtigere at hoppe i hel dragt.

Anmeld Citér

21. september 2017

PernilleogLouis

Profilbillede for PernilleogLouis

da han startede i skole 

Anmeld Citér

21. september 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Det kommer an på barnet. Min dreng går i 0. Og jeg er sikker på at giver jeg ham todelt med så gider han kun tage jakken på ud. Så i år bliver det flyverdragt 

Anmeld Citér

21. september 2017

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14

Den ældste i 3 klasse og nr 2 i 1 klasse. Der gik vi over til 2-delt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.