Jeg bliver altid lidt ekstra følsom omkring denne tid, især fordi jeg lige har haft fødselsdag og jeg husker min 25 års fødselsdag som var det i går, for det var den fødselsdag ALLE sagde til mig - næste år fejre du fødselsdag som mor!
Nuvel det gjorde jeg vel, men ikke rigtig vel?
De seneste dage har Johnni og jeg gået og snakket meget om Isaac og årene der er gået. Ingen af os kan forstå, at det om få måneder er 4 år siden lille Isaac kom til verden.
Hvor er de 4 år blevet af?
Altså, jeg ved jo godt at der er gået et år med behandling og et år med vægttab, men når jeg sådan tænker tilbage er det som om min hjerne har valgt at glemme den kamp, glemme at vi faktisk brugte mange måneder på behandling får vi kom til Riget, før jeg begyndte at tabe mig og før vi endelig kunne teste positiv igen. Så gik hele 2016 med graviditet og fødsel og nu sidder vi her - 2017 er snart gået og igen kan jeg ikke få det til at hænge sammen i mit hoved, at der er gået så mange år?
Det er nok en indre kamp jeg altid vil have fordi min hjerne virkelig gerne vil glemme alt det der gik galt.
Rigtig meget er blevet nemmere, især efter vores solstråle Aya er kommet til
Hverdagen går sin gang og kun en gang imellem stopper jeg op og sender en tanke til min dreng.
Vi har stadig ikke set billederne af ham, om jeg nogensinde bliver klar til at se ham igen, det ved jeg ikke. Lige nu er mit behov ikke at åbne det sår igen.
Lidt tanker fra mig, Isaac er ikke glemt og bliver det aldrig 
Anmeld
Citér