Jeg står i en situation som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg lige skal forholde mig til...Så nu skriver jeg lige her 
Jeg har en datter fra Februar som er skrevet op til vuggestue med ønsket plads fra 1. november. Det skriver/snakker jeg så med pladsanvisningen frem og tilbage om - Og det er noget nær umulig at få en plads til d. dato. Den sidste gang jeg snakker med dem får jeg af vide at alle pladser til 1. november er delt ud, og det kun er hvis nogle af de udsendte tilbud bliver takket nej til, at der er en mulighed.
Hvis jeg ikke høre noget inden for en måned, skal jeg ringe ind midt Oktober. Jeg har sagt de ikke skal sende et garanti-tilbud ud til mig inden da, da jeg kun ønsker plads i mit nær område. Jeg håber så på plads til December. Det skal siges at jeg er alene med min datter, men reglerne er lavet om så der ikke længere tages hensyn til dette - Fair nok 
Men i dag snakker jeg så med en fra min mødregruppe som også har ønsket plads i samme område pr. 1 November - Hendes dreng er så noget yngre end min datter. Hun har lige snakket med pladsanvisningen som fortæller hende at de kun mangler at høre tilbage fra en forældre, og sidste frist for svar er på fredag, hvis de takker nej kan min veninde fra mødregruppen da få denne plads....Og nu står jeg jo så og tænker om det er helt rimelig fra pladsanvisningens side ? Altså forstå mig ret jeg kan sagtens forstå min veninde, hun er jo ligeså interesseret i ønskepladsen som jeg, men forstår ikke pladsanvisningen kan sige det til hende, når jeg jo egentlig står foran i køen...Nu ved jeg ikke om jeg skal afvente, og ringen til pladsanvisnigen for at forhøre om en plads til min datter også til 1. November....
Phyyy det blev lidt langt...Sorry
Anmeld
Citér