Hej 
Min datter på 7 mdr. er begyndt at blive puttet til natten allerede kl 19 hver aften - Hun springer den sene lur over, og sover 2 lure i løbet af dagen, 3 timer samlet. Så hun er godt træt når vi når til kl. 19
Hun får 3 gode skemåltider om dagen og derudover 4 flasker i døgnet. Kl. ca. 04.30-05.30 Kl. 14.00 Kl. 19.00 & Kl. 23.00-24.00
Jeg har så i dag haft besøg af sundhedsplejersken, og vi snakkede lidt om at hun sov MEGET uroligt om natten, hun forslog så at jeg dropper flasken sen aften kl. 23.00-24-00 da hun måske ikke alligevel er sulten, og hellere skal lære at vurdere rigtig sult, i stedet for bare at få det tilbudt af vane. Det ville jo være dejligt hvis hun kan undvære, men nu kommer jeg pludselig i tvivl om det er realtisktisk at hun kan undvære mælk helt fra kl. 19.00 og så til 04.30-05.30 ?
Med de 4 flasker hun får nu er hun ca. oppe på 500-600 ml. + det der så er i hendes mad, og sundhedsplejersken syntes ikke jeg skulle putte den sene aftenflaske ind et andet sted i løbet af dagen.
Men siger man ikke 6 timer uden mælk, 7 hvis man er heldig ? Kom pludselig i tvivl, og fik ikke spurgt mere ind til det. 

Anmeld
Citér