Vågnet op badet i mælk :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

Mie A

LineD skriver:

Okay Super, tak Susanne Det vil jeg lige prøve, må lige se om jeg kan støve de indlæg op idag når jeg alligevel skal handle, for det andet bliver man da skør af, jeg kan da levende forestille mig det ikke bliver bedre når først man ammer

Lidt sent at skrive, men de kan bl.a købes i babysam og matas. Tror ikke at man kan få dem i suprmarkeder. Håber at det vil gøre natten lidt rarere for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

LineD

Nåede hverken det ene eller andet sted før de havde lukket, men har bestilt en ordentlig portion på nettet, så mon ikke de kommer mandag/tirsdag, har til i nat nu bevæbnet mig med en god stofble og en top, så satser vi på det holder

Anmeld

10. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LineD skriver:

Host host, ja en lidt mærkelig overskrift!

Men nu bliver jeg snart sindsyg hvis det bliver ved, mine bryster begyndte at lække lidt, har det været omkring uge 25, men ikke sådan så jeg behøvede at have noget på om natten for ikke at sejle væk...

Jeg er nu 32+4 og er nu IGEN vågnet op, smurt ind i mælk, måtte op og vaske armen så den kunne bøje og strækkes igen uden at klistre, have nyt lagen, ny trøje, ny sportsBH og nye indlæg i

Nu kommer vi så dertil hvor jeg bliver nødt til at spørge: ER DER NOGET BEDRE??? - Jeg altså kan have på om natten? For når jeg vågner er jeg jo gennemblødt, og brysterne er IS kolde og gør ondt, nok fordi de har lagt og "trukket" i det så længe, har prøvet med en stofble i stedet, men den krøller sig sammen og ligger ikke specielt godt...

Så mine dejlige baby.dk brugere, gode råd modtages med KYS HÅND!!!

uha husker det så godt, det tissede også ud af mig, så meget at jeg måtte vikle et håndklæde rundt om mig.. uhh jeg syntes det var så træls... jeg kunne ikke holde andet ud, følte mig helt indelukket hvis jeg havde andet på (ammeindlæg/bh) jeg kunne godt lide at amme, men må indrømme at jeg ikke helt har lyst til alt det mælk over det hele nu hvor jeg skal til at amme nummer to..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.