Vågnet op badet i mælk :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

LineD

Host host, ja en lidt mærkelig overskrift!

Men nu bliver jeg snart sindsyg hvis det bliver ved, mine bryster begyndte at lække lidt, har det været omkring uge 25, men ikke sådan så jeg behøvede at have noget på om natten for ikke at sejle væk...

Jeg er nu 32+4 og er nu IGEN vågnet op, smurt ind i mælk, måtte op og vaske armen så den kunne bøje og strækkes igen uden at klistre, have nyt lagen, ny trøje, ny sportsBH og nye indlæg i

Nu kommer vi så dertil hvor jeg bliver nødt til at spørge: ER DER NOGET BEDRE??? - Jeg altså kan have på om natten? For når jeg vågner er jeg jo gennemblødt, og brysterne er IS kolde og gør ondt, nok fordi de har lagt og "trukket" i det så længe, har prøvet med en stofble i stedet, men den krøller sig sammen og ligger ikke specielt godt...

Så mine dejlige baby.dk brugere, gode råd modtages med KYS HÅND!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Mira0911

Har du prøvet med ammeindlæg, fungerede fint hos mig...

Anmeld

10. oktober 2009

Mie A

Hvilke indlæg bruger du??

Anmeld

10. oktober 2009

Munder

En almindelig top - alla Sloggi. og så fold en stofble og læg i, det burde holde mælken inde.

Det brugte jeg om natten i slutningen af graviditeten og mens jeg ammede, super løsning, og så er det også en smule mere behageligt end en bh om natten.

Anmeld

10. oktober 2009

LineD

Jeg bruger uldamme indlæg, dem har jeg brugt her de sidste par nætter, for ikke at skulle blive så kold om brystet, men jeg ved ikke om de er fordi de rykker sig om natten at jeg stadig vågner kold og våd ved en 2 tiden...

Jeg må prøve i nat med en alm top i stedet for sportsbh og så se om bleen sidder lidt bedre, for det er godt nok til at blive helt frustreret over

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor øv. Det prøvede jeg imens jeg ammede og nogen gange når jeg var i bad pissede mælken bare ud.

Jeg gik på apoteket og købte uld ammeindlæg og havde dem inderst og så et alm uden på det, holdte vildt godt om natten så prøv det. Og om dagen der er du jo vågen til at skifte hvis det nu skulle ske der.

Og så fandt jeg selv ud af en ting da jegg ammede (døjede ikke med mælk inden jeg fødte) var at de der indlæg pigeon er det ikke det de hedder, mener jeg. Der skulle jeg have dem til små bryster selvom jeg har store men de holdte 10 gange bedre end de andre. underligt men sandt

Anmeld

10. oktober 2009

Mie A

Jeg vil anbefale dig at købe ammeindlæg fra pignon - Og så bruge dem sammen med uldindlæggende.

Anmeld

10. oktober 2009

LineD

Mie A: Nu spørger jeg nok lidt dumt, men hvilket indlæg skal man have inderst mod brystet? Er det engangs indlæget?

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Uld skal være inderst

Anmeld

10. oktober 2009

LineD

Okay Super, tak Susanne Det vil jeg lige prøve, må lige se om jeg kan støve de indlæg op idag når jeg alligevel skal handle, for det andet bliver man da skør af, jeg kan da levende forestille mig det ikke bliver bedre når først man ammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.