Hvilken størrelse bruger jeres tre-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg ville gå efter str 104 vis jeg var dig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

Lililili

Vores søn på 3 ( bliver 4 år, 29 november), han bruger 110, og 28 i sko. 

Anmeld Citér

11. september 2017

Xolia

Anonym skriver:

Ja, jeg er jo med på, at alle børn er forskellige, jeg har bare lige brug for en idé om, hvilken størrelse en tre-årig dreng cirka bruger.

Da det er til en overraskelse, vil jeg helst gerne undgå at spørge forældrene, og bedsterne kender desværre ikke størrelsen. Jeg vil skyde på, at han er ret gennemsnitlig, måske et par cm over, og slank.

Så hvilken størrelse bruger jeres tre-årige?

Min på knap 4 bruger 98 og på vej til 104. Han er normal tykkelse men lav (mor 163 og får 171).

Jeg tror jeg ville vælge str 104 med mindre forældrene er høje da der så er chance for han også er høj...

Anmeld Citér

12. september 2017

anonym12

Xolia skriver:

Min på knap 4 bruger 98 og på vej til 104. Han er normal tykkelse men lav (mor 163 og får 171).

Jeg tror jeg ville vælge str 104 med mindre forældrene er høje da der så er chance for han også er høj...

Det kan man ikke nødvendigvis regne med. Min dreng er godt nok kun knap to, men han bruger 98/104  og vi er begge to kun ca 170 høje.

Jeg ville gå efter 110 til en 3 årig, men jeg ville også være ærgelig hvis tøjet kun passede kort tid.

Anmeld Citér

12. september 2017

Nogensmor??

Anonym skriver:

Ja, det må man sige! Og det gør det ikke lige så meget nemmere for mig. Men jeg tænker, at hvis jeg går efter 104/110, så burde jeg være nogenlunde på den sikre side :-)

Min 3 årig dreng bruger 92 og er heller ikke i nærheden af 98.. 

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym

Min pige er lige knapt 3 og bruger størrelse 98-104, men er kun lige omkring 90 cm høj. Jeg er 176 cm og hendes far er "kun" 169 cm.

Og selvom hun er den yngste i børnehaven med omkring 4 måneder til den næstyngste, er hun lang fra den laveste.

Alt efter hvad planen med denne overraskelse er, ville det så ikke være bedre at købe lidt stort? Så det eventuelt kunne bruges når drengen voksede til, hvis han er "lille/lav"? Fremfor at købe noget der er for småt, hvis nu han skulle vise sig at være "stor/høj"?

Anmeld Citér

12. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min pige er lige knapt 3 og bruger størrelse 98-104, men er kun lige omkring 90 cm høj. Jeg er 176 cm og hendes far er "kun" 169 cm.

Og selvom hun er den yngste i børnehaven med omkring 4 måneder til den næstyngste, er hun lang fra den laveste.

Alt efter hvad planen med denne overraskelse er, ville det så ikke være bedre at købe lidt stort? Så det eventuelt kunne bruges når drengen voksede til, hvis han er "lille/lav"? Fremfor at købe noget der er for småt, hvis nu han skulle vise sig at være "stor/høj"?

Jo, jeg tror også, jeg er blevet enig med mig selv, om at det skal være 110, jeg går efter. Han er ret gennemsnitlig i størrelse, og jeg synes, det er lang tid siden, de snakkede om, at han brugte 98, så han kunne godt være i en 104 nu. 

Men uanset hvad er det rart at få lidt input, selvom det er så forskelligt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.