Hvilken størrelse bruger jeres tre-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2017

Dash

Anonym skriver:

Ja, det må man sige! Og det gør det ikke lige så meget nemmere for mig. Men jeg tænker, at hvis jeg går efter 104/110, så burde jeg være nogenlunde på den sikre side :-)

Jeg tænker umiddelbart at 110 er en del over gennemsnittet for en 3-årig. Min dreng er 107 høj vejer 20 kg og bruger 110, men han er også en stor dreng

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

Anonym trådstarter

Dash skriver:

Jeg tænker umiddelbart at 110 er en del over gennemsnittet for en 3-årig. Min dreng er 107 høj vejer 20 kg og bruger 110, men han er også en stor dreng

Tak for svar. Så kan det godt være, at jeg skal gå efter 104. Det er bare så pokkers svært at regne ud. Jeg har selv et stort barn, der bruger str 92 i en alder af lidt over et år, så jeg har lidt svært ved at bedømme, hvad der er "normalt".

Anmeld Citér

11. september 2017

Babilooo

Heller for stort og så smøge op. Det er surt at tøjet kun holder kort tid.

Anmeld Citér

11. september 2017

MorTil3+

Min mindste dreng bliver 3 d 1 marts og han bruger 86, er så småt rykket videre til 92, mine andre børn brugte 98/104 afhængigt af hvor langt henne i 3 års alderen de var.

Anmeld Citér

11. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min pige fylder 3 til vinter, hun bruger pt 104-110 og 26 i sko. 

Anmeld Citér

11. september 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Ja, jeg er jo med på, at alle børn er forskellige, jeg har bare lige brug for en idé om, hvilken størrelse en tre-årig dreng cirka bruger.

Da det er til en overraskelse, vil jeg helst gerne undgå at spørge forældrene, og bedsterne kender desværre ikke størrelsen. Jeg vil skyde på, at han er ret gennemsnitlig, måske et par cm over, og slank.

Så hvilken størrelse bruger jeres tre-årige?

Min dreng fyldte 3 i juni og bruger 110 og 27 i sko 

//Mette

Anmeld Citér

11. september 2017

bøllen

Anonym skriver:

Ja, jeg er jo med på, at alle børn er forskellige, jeg har bare lige brug for en idé om, hvilken størrelse en tre-årig dreng cirka bruger.

Da det er til en overraskelse, vil jeg helst gerne undgå at spørge forældrene, og bedsterne kender desværre ikke størrelsen. Jeg vil skyde på, at han er ret gennemsnitlig, måske et par cm over, og slank.

Så hvilken størrelse bruger jeres tre-årige?

Da min var 3 brugte han 98/104.

nu er han snart 8 bruger 128

så han passer meget godt str med alder

Anmeld Citér

11. september 2017

Lenchick

Min dreng fra juli 14 er lige kommet op i str 104. Bluser kan stadig gå i str 98, men alt efter hvilket mærke. 

Jeg tænker du rammer rigtigt med str 104 for str 110 er der ikke så mange treårige, som bruger. 

Anmeld Citér

11. september 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min fylder 3 år om en måned og han bruger 110/116, og 30 i sko. 

Det mest normale er vist omkring 104 i 3års alderen.

Anmeld Citér

11. september 2017

et-ønske

Jeg har tvillinger - den "lille" af dem bruger str 104/110 men er så smal at 98 nok ville bære bedst, men er alt for kort i ben og på ærmerne den anden er en rigtig viking hun bruger str 110 og så småt på vej i 116. Men jeg er selv 180 og min mand 190 så det ville være underligt med sådan nogle minier  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.