Weekend arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2017

Thea14

Emma3101 skriver:

For mig er det også det psykiske der gør mig nervøs. Min kæreste har arbejde man-fre kl 6-14 så det vil passe fint med at jeg aflevere og han henter. Dog vil han stå for rigtig og jeg vil nok føle jeg ikke har tid til at se barnet. 

Med fri kl. 18, vil du alligevel se dem om aftenen og kunne nå at putte og læse historie for dem. Og du møder så formegentlig det senere så du kan hygge lidt ekstra med dem om morgenen og ikke skal aflevere kl. 7... 

Med de arbejdstider din kæreste har, tror jeg ikke det ville blive et problem i længden. - jeg ville i hvert fald langt hellere have dine arbejdstider end mine egne  

Du skal i hvert fald ikke tage sorgerne på forskud. Er du glad for dit job, så behold det og se tiden an. Få barnet og se om ikke I kan få en hverdag til at fungere. - rigtig mange mennesker får det jo til at fungere helt fint med sådanne arbejdstider og et familieliv ved siden af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej debattører 

Er nysgerrig efter at høre hvad I arbejder med, da jeg virkelig tvivler på hvor jeg hører til på arbejdsmarkedet. Jeg er 25 og begynder så småt at tænke på fremtiden med børn, men hvordan passer jeg det ind når jeg arbejder i butik. Vi har åbent 10-18 og når jeg arbejder lørdag, så har jeg en hverdags fri. Desværre så er lørdagen også til 18 og bruger 1 time i transport frem og tilbage. 

Hvordan får i det til at fungere ? 

Har også overvejet ny uddannelse men det er ikke helt  nemt at gå ned på su budget. 

Min søster arbejder i butik. De weekender hun arbejder er manden heldigvis hjemme. Så umiddelbart ikke noget problem for dem. 

Og så har hun oftest fri kl 15.

hov kan se du har fri kl 18 alle dage. Det ville jeg ikke synes fungerer. Og så har du en time til job. Det vil sige don mand kommer til at være ret alene og du vil sikkert føle at du går glip af noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.