Skal det farves?? Afstemning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2017

Muhmi

SÅ!!!!

Jeg har studset det selv og har IKKE mistet særlig meget længde i forhold til hvis jeg gik til frisør! De tager altid 15 cm af mit hår, selvom jeg beder om at få klippet spidser! Det gider jeg sådan set ikke betale 200kr+ for.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2017

Flomama

FruK. skriver:

Hallo! Hun spurgte, og hun fik et ærligt svar. GOODBYE. 

Gider ikke de her forums for gravide kvinder eller med børn, for i er godt nok sarte! 
Strid? Overhovedet ikke, så må man lade være med at spørge om folks mening jo. 

Hej hej 

Du er ikke savnet. Bleg og fesen igude hvor har du bare ingen pli 

Anmeld Citér

12. september 2017

Muhmi

StineW79 skriver:

Syntes det er rigtig flot!! Vh Stine 

Tusind tak 

Anmeld Citér

12. september 2017

Muhmi

Super fint til dig..... ligner en lækker iøjnefaldene (på den gode måde!!) henna 

Er nemlig også den farve jeg er ude efter... Elsker de orange henna farver... Mit hår tager bare ikke imod dem, for ellers ville jeg bruge dem.. Og nej, har prøvet at bruge dem i mit ufarvede hår og de tager simpelthen ikke ved  Tak 

Anmeld Citér

12. september 2017

Muhmi

Flomama skriver:

Kan godt forstå du bliver ked.  

Nogle enkelte er godt nok grove og går lige lidt for langt med deres "gode" råd 

Det er så typisk når der er nogle der har det lidt dårligt med sig selv, så skal det gå ud over andre, med grove kommentarer.. Hun har ret til sin mening, men man kan jo sige det på en pæn måde, som de fleste andre har gjort.

Ved godt jeg ikke har smukt hår, jeg går som sådan heller ikke så meget op i mit udseende mht. make-up og klipning hver 2. måned. Jeg har tre børn og studerer sammen med min mand.. Jeg prioriterer at mine unger får nyt tøj og mad på bordet, end at mor her skal rende til frisør hele tiden

Anmeld Citér

12. september 2017

Flomama

SÅ!!!!

Jeg har studset det selv og har IKKE mistet særlig meget længde i forhold til hvis jeg gik til frisør! De tager altid 15 cm af mit hår, selvom jeg beder om at få klippet spidser! Det gider jeg sådan set ikke betale 200kr+ for.. 

Det ser rigtig flot ud  

Dem der skriver grimme ting har grimme personligheder. 

Du er modig at ligge billeder op og du er hverken bleg eller fesen. Du er smuk og frisk 

Anmeld Citér

12. september 2017

AogA

SÅ!!!!

Jeg synes den nye farve er super flot til dig 

Jeg ville dog også have synes, at det havde været flot, hvis du bare havde klippet de farvede spidser af, og groet din egen hårfarve ud  Den passer også godt til dig, og synes bestemt ikke, at det gør noget, at der er et par grå hår  Det kan du jo overveje næste gang du får ombre spidser 

Anmeld Citér

12. september 2017

Muhmi

AogA skriver:

Jeg synes den nye farve er super flot til dig 

Jeg ville dog også have synes, at det havde været flot, hvis du bare havde klippet de farvede spidser af, og groet din egen hårfarve ud  Den passer også godt til dig, og synes bestemt ikke, at det gør noget, at der er et par grå hår  Det kan du jo overveje næste gang du får ombre spidser 

Det tror jeg også det bliver.. Det er jo om 1½ år igen, så der har jeg nok også mange flere grå hår og så ser det lidt sejere ud heheh

Anmeld Citér

12. september 2017

Carina:-)

Synes den farve er fin til dig- og fremhæver dine øjne. 

Anmeld Citér

12. september 2017

Muhmi

Rockertand skriver:

Du skal helt sikkert klippes, det lange, slaskede hår gør intet godt for dig, du ser træt ud og måske også med lidt større kinder, end du reelt har.

Få det klippet rigtigt meget op, så gør det ikke så meget, at det har den mørke farve.  

Vil ikke være korthåret. Og spurgte ikke om jeg skulle klippes, det vidste jeg godt at jeg skulle og det har jeg gjort.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.