Skal det farves?? Afstemning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal det farves?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.088 visninger
43 svar
72 synes godt om
10. september 2017

Muhmi

Hvad så... Skal mit hår farves?

1 ½ år uden at farve og må indrømme jeg er lidt træt af min egen hårfarve.. Men synes nu egentlig også det her lidt "ombre"- look er lidt fedt... Men, er begyndt at få ret mange grå hår på det sidste og er egentlig ikke helt klar til at være gråhåret, på trods af at jeg synes gråt hår er super fedt.

Hmm.. Jeg har brug for jeres hjælp.

Farven bliver flammende orange, hvis det bliver.

Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. september 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Jeg har omtrent de samme farver som dig. Jeg ville holde mig langt fra rødt/orange hår. Det kolliderer i mine øjne med hudfargen.  Hvis du føler for at gøre ændringer, ville jeg hellere gå mere i retning af f eks karamel eller noget i den retning. Evn med spisser/striber/detaljer i en opsigtsvækkende farve (orange eller andet). 

Anmeld Citér

10. september 2017

Flomama

Orange ville jeg holde mig langt fra det matcher ikke din hud. 

Jeg ville gå efter en kastanie brun med et par lysebrune og caramal farvet striber i  

Anmeld Citér

10. september 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Tænker mere, at en god klipning vil være det rigtige. Og farv det slet ikke Orange, så meget meget meget hellere nogle grå hår ( det har jeg også)

Anmeld Citér

10. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

En klipning så det får noget mere fylde vil være super godt! Og så nogen reflekser i caramel, lidt ala den farve dine spidser er nu, så det får lidt liv. Så gør et par grå hår heller ingen ting og udgroning bliver ikke så slemt fordi grundfarvem er din egen. 

Anmeld Citér

10. september 2017

Smølfine123

Som de andre skriver hold dig fra rødlige farver - orange er dens udset farve jeg ville vælge til din hudfarve..? 

Du er blussende i dine kinder (rødmen) og det får du ekstra fremhævet ved at vælge røde farver.

jeg ville vælge en kortere frisure med karamel brunlig nuance. Det er der meget mere stilnover 

Anmeld Citér

10. september 2017

FruK.

Wow du trænger helt sikkert til en god klipning, og hårfarve der matcher din hudtone  Lig lige et billede op, når du har været til frisør ik?! Pøj pøj.. 

Anmeld Citér

10. september 2017

Smølfine123

Og gør sig selv en tjeneste ar få det gjort hos frisør -

både farve og klip. 

Hjemmefarve i tørt hår er ikke kønt og jeg er for længst gået væk fra der selv. Håret bliver ødelagt

Anmeld Citér

10. september 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Muhmi skriver:

Hvad så... Skal mit hår farves?

1 ½ år uden at farve og må indrømme jeg er lidt træt af min egen hårfarve.. Men synes nu egentlig også det her lidt "ombre"- look er lidt fedt... Men, er begyndt at få ret mange grå hår på det sidste og er egentlig ikke helt klar til at være gråhåret, på trods af at jeg synes gråt hår er super fedt.

Hmm.. Jeg har brug for jeres hjælp.

Farven bliver flammende orange, hvis det bliver.

Hvad siger I?

Du skal helt sikkert klippes, det lange, slaskede hår gør intet godt for dig, du ser træt ud og måske også med lidt større kinder, end du reelt har.

Få det klippet rigtigt meget op, så gør det ikke så meget, at det har den mørke farve.  

Anmeld Citér

10. september 2017

Emilie91

Profilbillede for Emilie91

Det her hår ville se vildt godt ud til dig Long bob. Jeg er selv mega fan af det  

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/cb/6f/7f/cb6f7feab7f2d596ec500d401e900e6d.jpg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.