Nye briller, Synoptik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg har været kunde hos synoptik i over 20 år og kan varmt anbefale dem. Om deres priser er de laveste ved jeg ikke men der er god service og særligt ved kontaktlinser er de enormt fleksible. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2017

Babilooo

Jeg kan bestemt ikke anbefale de billigste stel eller glas. Jeg købte nogle som ekstrabriller men endte med at bytte simpelthen fordi glasset ser plastik agtigt ud og reflektere osv. Det er virkelig ikke sjovt med dårlige glas.

Anmeld Citér

9. september 2017

quindelist

Jeg handler kun hos synoptik og får hver gang en fantastisk god service -har været i en del forskellige synoptik butikker efterhånden, alle med samme gode oplevelse. Kom der første gang som 10-årig

jeg var kortvarigt kunde hos Louis Nielsen for cirka 15 år siden men en forkert tilpasset kontaktlinse kom til at koste mig dyrt -har stadigvæk problemer og har ikke kunnet bruge linser siden.

selvfølgelig kan det ske fejl alle vegne men de kunne ikke engang komme med en undskyldning og så var jeg færdig med den butik/kæde.

jeg har i øvrigt brugt briller i mere end 30 år 

Anmeld Citér

10. september 2017

Løven149

1) Sidst kostede de ca. 1700 kr, tror jeg inkl glas. Jeg køber oftest når der er kampagner. 

2) Jeg skifter styrke ca. hver anden tredje år, hvor jeg ofte skifter briller. Derfor må deikke være for dyre. 

Anmeld Citér

10. september 2017

Løven149

Har du erfaring med deres forskellige glas typer hos Synoptik, kan man nøjes med det næst billige? Jeg har minus.

De vil have jeg skal købe det dyreste, men det tror jeg ikke jeg vil, når jeg ved at min briller ikke kan holde 5 år.  

Anmeld Citér

10. september 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Løven149 skriver:

Har du erfaring med deres forskellige glas typer hos Synoptik, kan man nøjes med det næst billige? Jeg har minus.

De vil have jeg skal købe det dyreste, men det tror jeg ikke jeg vil, når jeg ved at min briller ikke kan holde 5 år.  

Hvor stor er din styrke. Hvis den er højere end 4/5 så vil jeg klart anbefale de dyreste ellers bliver glassene tykke

Anmeld Citér

10. september 2017

Løven149

Mariehøne, jeg har stadig lige under 4, og derfor er jeg i tvivl. de vigtigste er at man ikke kan de de udefra at glasset går lidt ud over, hvis du forstår. 

Er der nogle der har erfaringer med glassene hos synoptik? Jeg overvejer sølv eller gulv glassene. Så vidt jeg kan se er det først ved de dyreste at de bliver ekstra tyne, men de fleste af de resterende er samme type tynde, medmindre jeg misforstået det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.