Nye briller, Synoptik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.240 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2017

Løven149

Hej, jeg skal have nye briller og vil gerne have nogle pæne til en fornuftig pris. 

Hvor køber I?

Jeg plejer at bruge Louis Nielsen, men jeg syntes ikke jeg kan finde et pænt stel. 

Jeg har set et flot stel hos Synoptik og de har jo aldersrabat, men NØJ deres glads er dyre, og har kan ikke gennemskue om jeg kan nøjes med deres næst billige glas, da jeg ihvertfald skal have en to gange tyndere glas. 

Jeg syntes det er en jungle, og der tilbud er ofte ugennemsigtige. Hvor har I gode erfaringer med at købe briller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Både min søn og jeg er kunder hos Louis Nielsen, så er nok ikke meget til hjælp.. Synes ellers at de altid har et godt udvalg af stel, til både børn, kvinder og mænd 

Anmeld Citér

9. september 2017

Løven149

Jeg plejer også at være glade for dem, og har også kigget på deres nye kollektion, men jeg kan ikke finde noget og det er så ØV. 

De er nemlig billigst siger min erfaring mig. 

Jeg bruger uden dutter, så skal det nemlig sidde til...

Anmeld Citér

9. september 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg her også købt i Louis Nielsen .. jeg gik også til synoptik da er havde 75% på stel men glassene kostede 2200 og ds jeg også skulle have solbriller med styrke blev det alllllt for dyrt . Jeg fandt et par Karen millen og fik begge par for 2400.. du kan også få glas i dit nuværende stel... det skulle jeg give 1500 for og det havde jeg også valgt hvis ikke eet var fordi jeg skulle have solbriller også... 

Anmeld Citér

9. september 2017

Løven149

Det jo nemlig stellet koster 600kr, men glassene fra 2000kr og op til 3500kr. Jeg overvejer at købe dem med det billigste glas til. 

Jeg ville helst ha fra Louis nielsen, men jeg ikke finde nogen, der sider godt og er flotte. 

Men du droppede Synoptik?

Anmeld Citér

9. september 2017

Løven149

Når engang jeg finder mine briller, skal de fungerer som et ekstra par

Anmeld Citér

9. september 2017

Karina84

Jeg har altid været kunde i Synoptik, det samme er mine børn, ligeså er mine forældre og har alle dage været det...

Ja det er måske dyrere end LN, men billigere end andre butikker, i hvert fald hvor jeg bor. OG jeg nægter at handle hos LN, har hørt både godt og skidt, og jeg har også andre grunde til at jeg ikke går derind. Grunde som man sikkert sagtens kan skyde ned, men det ændre ikke min holdning 

Men ja, har altid været glad for den behandling jeg har fået hos Synoptik, og det med glasset, ja det er de gode til at vejlede om. De forsøger ikke at preje de dyre glas på dig - det har de i hvert fald aldrig gjort der hvor jeg handler.

Anmeld Citér

9. september 2017

Løven149

Synoptik syntes jeg skal købe de dyreste, men jeg vil hellere nøjes, da jeg ca. skifter styrke hver andet år, så syntes jeg ikke det kan betale sig. Jeg har nu være glad for LN, men det bliver nok synoptik,  da jeg bedst kan lide deres stel og de rabat lige nu. Det hjælper lidt

Anmeld Citér

9. september 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Løven149 skriver:

Det jo nemlig stellet koster 600kr, men glassene fra 2000kr og op til 3500kr. Jeg overvejer at købe dem med det billigste glas til. 

Jeg ville helst ha fra Louis nielsen, men jeg ikke finde nogen, der sider godt og er flotte. 

Men du droppede Synoptik?

Ja da de havde givet deres bud gik jeg hjem og tænkte over det pg besøgte LN igen , jeg fandt ikke noget første gang jeg var der men snden gang fandt jeg det perfekte stel

Anmeld Citér

9. september 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

1 hvad plejer du at give for briller 

2 skal det være en modebrille du skal skifte ofte?  

Jeg har lige udskiftet mine titan briller som har holdt 9.5 år. Og blevet slået til ukendelighed x 4 men alligevel kunne samles.  De kostede i sin tid 5500 alm glas ikke læsefelt.  

Jeg syntes at føle at synstesten var i top også nu her. 

Men man skal virkelig gøre op med sig selv hvad ens briller er.  Også derefter vurdere om man har råd til en udskifte hver 2 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.