Barnevogn - hvad skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har en emmaljunga big star suprim med s stel fra 2014 og den bliver pt brugt til barn nr 2 og elsker den den er så nem at komme rundt med og fungere bare fantastisk ingen rust her og den hænger heller ikke. 

Vi bor osse langt ude på landet men har på ingen måde fortrudt dreje hjulene de aflaster mange vrid i kroppen 

Held og lykke med jeres valg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

Buller4321

Ano87 skriver:

Det er jo en stor labyrint, og der findes dårlige anmeldelser på stort set alle 

hvad skal man vælge?
Jeg kunne godt lide emmaljunga big star surpreme, men på trust pilot har de ikke særlig gode anmeldelser 

Så hvad er jeres erfaringer? 

Jeg havde en emmaljunga Big Star suprême til min datter, jeg var ikke tilfreds med den, den begyndte hurtigt at hænge. På trods af vi fik den indstillet i ønskebørn flere gange. Havde også andre små problemer med den og følte jeg fik en dårlig behandling i ønskebørn, når jeg ville ha de små ting lavet ( selvom der var garanti på) 

tænker jeg har været lidt uheldig, både med barnevognen og personalet i ønskebørn. 

Jeg er gravid igen og har bestilt en Odder north - kan ikke sige dig om der er ulemper ved denne vogn. Så jeg håber Odder falder bedre i min smag, samt jeg ikke får problemer med den 

Hvis ikke du har været ude og trille en tur med de forskellige vogne - så tag evt en tur i babysam og prøv både Odder og emmaljunga udenfor, det er ikke nok at køre rundt i butikken hvor gulvet er jævnt  så kan du sammenligne dem 

held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.