Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jo en stor labyrint, og der findes dårlige anmeldelser på stort set alle
hvad skal man vælge?Jeg kunne godt lide emmaljunga big star surpreme, men på trust pilot har de ikke særlig gode anmeldelser
Så hvad er jeres erfaringer?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Var SÅ glad for min Emmaljunga Big Star supreme! Har aldrig haft problemer
Ano87 skriver: Det er jo en stor labyrint, og der findes dårlige anmeldelser på stort set alle hvad skal man vælge?Jeg kunne godt lide emmaljunga big star surpreme, men på trust pilot har de ikke særlig gode anmeldelser Så hvad er jeres erfaringer?
Odder X-dream her, endte faktisk med at købe 2, fordi vi var så glade for den. Vi bor på landet, så ikke så praktisk med vogne, der ikke kan holde til at blive brugt.
Vi har haft samme Odder til alle tre børn, det er bare en super barnevogn.
Christabelle skriver: Var SÅ glad for min Emmaljunga Big Star supreme! Har aldrig haft problemer
der bliver bare skrevet en del om rust, knirken og bremseproblemer, men det har du ikke oplevet?
jeg var bare ikke lige så stor fan af de oddere jeg prøvede at køre rundt med
bor også ude på landet, så jeg vil også helst have en der kan bruges til det hele
Vi har en Oddervogn. Pt. bruges den af vores tredje barn og den er stadig skøn.
Helt klart Odder. Vi brugte den til vores første og skal bruge den til nr. To der kommer til december. Vi har x dream stel der kan pakkes nemt sammen og ikke fylder særlig meget. Derudover er den støttet under hele kassen, hvilket var et tungtvejende argument. I forhold til Emmaljunga er den mere 'stiv' i det og man kan ikke rigtig vugge den med håndtaget, men det har vi aldrig manglet. Den kører super godt i ujævnt terræn
Ano87 skriver: der bliver bare skrevet en del om rust, knirken og bremseproblemer, men det har du ikke oplevet?
Nej slet ikke. Men tror altid du vil kunne finde dårlige historier om alle vogne. Og min hænger heller ikke som andre også oplever
Har en veninde der har en Stork, og hendes har været gået i stykker i kalechen 4 gange, men andre har måske ikke haft problemer
Haft to oddervogne og valgte en emmaljunga til nummer 3 - fordele ulemper ved begge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128