20+0 jubii, halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

otlitrom

Ih altså, hvor er den fin, den lille mave... Men mon ikke vægten stiger lidt de næste 20 uger?

Og ham lægen tror jeg ikke du skal stresse over. Nogle tager bare ikke så meget på som andre, og det er jo ikke din "fejl"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

dorthemus

Tillykke med at være halvvejs.....tilslutter mig også koret og siger, at det ER er meget flot mave. Hvordan mon ser den ud forfra?

Knus

Dorthe

Anmeld

10. oktober 2009

Mira0911

Ja der ikke noget der er mere skønt når den bette sparker...

Caroline86 skriver:

hun er ret god til at ramme nogle ømme steder rundt omkring, vil jeg sige! hæhæ... men jeg nyder det alligevel! i fulde drag...

Anmeld

10. oktober 2009

Tulle28

Caroline86 skriver:

det er noget med at fordi jeg var sy tynd inden jeg blev gravid er hun bange for at jeg ikke har resourcer til at amme, hvis jeg ikke tager en masse på... hmm

Uuh du har sådan en fin, fin mave!! Glæder mig til min bliver lige så stor og fin:-)

Ang. amning så har jeg en kollega som seriøst var en streg i luften og ventede tvillinger, og tog kun 12 kg på - og hun kunne sagtens amme. Såååå tror måske ikke helt den holder.

Knus Tulle 14+0

Anmeld

10. oktober 2009

Becks

Hej smukke

Ih, hvor er den smuk din mave og allerede halvvejs, puha det er gaaet staerkt..

Jeg tror det laegen har ment med amningen er, at mange taber sig naar de ammer, og naar du er saa tynd i forvejen, gaar det maaske ikke at du taber vildt..

Knus

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Hej smukke

Ih, hvor er den smuk din mave og allerede halvvejs, puha det er gaaet staerkt..

Jeg tror det laegen har ment med amningen er, at mange taber sig naar de ammer, og naar du er saa tynd i forvejen, gaar det maaske ikke at du taber vildt..

Knus

ja, tror du har ret i at det er sådan jeg skal tænke... synes bare det er lidt vildt hvis jeg skal tage 20 kg på.. vejede 55 til at starte med, så det er en ret stor procentvis stigning... og hvor pokker skal de sidde henne!? hæhæ

Anmeld

10. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

det er noget med at fordi jeg var sy tynd inden jeg blev gravid er hun bange for at jeg ikke har resourcer til at amme, hvis jeg ikke tager en masse på... hmm

arhh okay, det skal jeg ikke ku sige, men lyder rigtigt nok...

jeg var nok ikke så tynd som dig. kan godt se på dine billeder at du er et lille fnug. men jeg vejede 52 inden jeg blev gravid med nichlas og tog ca 13kg på.. og havde vildt meget mælk... men det er jo selvfølgelig forskelligt.. 

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

arhh okay, det skal jeg ikke ku sige, men lyder rigtigt nok...

jeg var nok ikke så tynd som dig. kan godt se på dine billeder at du er et lille fnug. men jeg vejede 52 inden jeg blev gravid med nichlas og tog ca 13kg på.. og havde vildt meget mælk... men det er jo selvfølgelig forskelligt.. 

Jeg tror bare jeg fortsætter som jeg gør nu er jo ikke påpasselig eller noget som helst, men spiser bare hvad jeg har lyst til, og behov for! Så længe lillepigen vokser som hun skal og jeg ikke taber mig længere, må det være fint.. ellers må lægen jo brokke sig

Anmeld

10. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jeg tror bare jeg fortsætter som jeg gør nu er jo ikke påpasselig eller noget som helst, men spiser bare hvad jeg har lyst til, og behov for! Så længe lillepigen vokser som hun skal og jeg ikke taber mig længere, må det være fint.. ellers må lægen jo brokke sig

tror heller ikke der skal gøres andet.. bare både dig og bebs har det godt, så er alt jo som det skal være..

Anmeld

13. oktober 2009

siw84

du er super smuk søde.. 

det er dejligt at være halvvejs og med masser af aktivitet...

kysser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.