20+0 jubii, halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.576 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu kom der jo ikke noget nyt billede i sidste uge, men I skal ikke snydes i denne: (vægten siger forresten +1½ kg)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Maise

Caroline86 skriver:

Nu kom der jo ikke noget nyt billede i sidste uge, men I skal ikke snydes i denne: (vægten siger forresten +1½ kg)

Godt nok en flot mave du har, synes íkke den er vokset så meget fra uge 18, måske det bedre kan ses i virkeligheden.  Er misundelig over din vægtøgning, hvis man kan kalde den det. Er spændt på hvordan du ser ud når du bliver højgravid. Ja det er jo fra omkring nu at maven rigtig begynder at vokse meget, så du har rigtigt noget at glæde dig til. KAn se på dine billeder at jeg ikke er den eneste der shopper meget

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

tak søde!

nej, der er ikke sket så meget, selvom jeg synes maven er "tungere" længere nede!? måske det bare er mig der ser syner Prinsesse pigen vokser i hvert fald løs og laver så meget ballade som muligt

Jeg håber jeg kan holde vægten så pænt, selvom min læge sagde jeg skulle tage 15-20 kg på hvis jeg gerne vil amme synes jeg godt nok er meget!

Jeg kan godt lide at shoppe tihi

Anmeld

10. oktober 2009

Maise

Caroline86 skriver:

tak søde!

nej, der er ikke sket så meget, selvom jeg synes maven er "tungere" længere nede!? måske det bare er mig der ser syner Prinsesse pigen vokser i hvert fald løs og laver så meget ballade som muligt

Jeg håber jeg kan holde vægten så pænt, selvom min læge sagde jeg skulle tage 15-20 kg på hvis jeg gerne vil amme synes jeg godt nok er meget!

Jeg kan godt lide at shoppe tihi

Ja den er god nok, man får sådan en tyngdefornemmelse. He he ja det er skønt at mærke sådan en lille fis møve sig rundt derinde. Tror man kommer til at savne det lidt når først den er ude.

Det er da den største gang fis jeg længe har hørt. Så længe du får nok/ og ordenlig varieret næring og væske og måske lidt mere end du plejer, samt rigligt med søvn, så er det som regel det der afgør om man kan amme. Det er da ikke fedtdepoterne der afgør det. Prøv at høre din jordemoder næste gang hvad hun siger.

Anmeld

10. oktober 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

Så smuk, så smuk, så smuk en mave !

Gudeskøn, er hvad den er ..

Tænk at du allerede er halvvejs , synes lige det var forleden jeg ønskede dig kæmpe tillykke med det lille spir i maven .. Som jo efterhånden vejer godt et kilo - Hvor er det vildt !

Men det er jo så også 4½ måned siden at min lille guldklump vejede 3100g. Nu vejer han 7400g. - Hvor går tiden altså hurtigt !

Skal din prinsesse og min prins være kærester ?

Anmeld

10. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvor er den smuk.....

har godt nok aldrig hørt at man skal tage 15-20 kg på for at amme.. det tog jeg ikke på med nichlas, og jeg havde så meget mælk at jeg kunne sælge af det..

Anmeld

10. oktober 2009

Mira0911

Så flot en mave... Er hun efterhånden ved at være mere aktiv og giver mor tæsk?

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Så smuk, så smuk, så smuk en mave !

Gudeskøn, er hvad den er ..

Tænk at du allerede er halvvejs , synes lige det var forleden jeg ønskede dig kæmpe tillykke med det lille spir i maven .. Som jo efterhånden vejer godt et kilo - Hvor er det vildt !

Men det er jo så også 4½ måned siden at min lille guldklump vejede 3100g. Nu vejer han 7400g. - Hvor går tiden altså hurtigt !

Skal din prinsesse og min prins være kærester ?

jah! de skal da helt sikkert være kærester

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

karina22 skriver:

hvor er den smuk.....

har godt nok aldrig hørt at man skal tage 15-20 kg på for at amme.. det tog jeg ikke på med nichlas, og jeg havde så meget mælk at jeg kunne sælge af det..

det er noget med at fordi jeg var sy tynd inden jeg blev gravid er hun bange for at jeg ikke har resourcer til at amme, hvis jeg ikke tager en masse på... hmm

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Så flot en mave... Er hun efterhånden ved at være mere aktiv og giver mor tæsk?

hun er ret god til at ramme nogle ømme steder rundt omkring, vil jeg sige! hæhæ... men jeg nyder det alligevel! i fulde drag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.