Jeg har ofte undret mig over de forældre der ikke ønsker at deres barn har samvær med den anden forældre. Ja faktisk forarger det mig. Alligevel står jeg nu i en lignende situation.
Min datter er i dag 3 1/2 år og hendes far kommer fra et ikke europæisk land.
Jeg boede i landet i halvandet år sammen med min datters far inden hun blev født. Det var et turbulent forhold, med en meget verbalt overfusende, manipulerende og temperamentsfuld person.
Da jeg blev gravid fortalte jeg ham at jeg ville flytte tilbage til Danmark og det var en befrielse endelig at slippe væk fra det. han var tilstede da hun blev født og hun har to gange som spæd besøgt ham samt han har været i Danmark to gange og besøge hende. Dette stoppede dog efter han truede mig på livet samt med at kidnappe min datter. Jeg har frabedt mig at modtage børnepenge fra ham da jeg ikke ønsker at ha noget med ham at gøre. Dog snakker han med hende via Skype ca 2 gange om måneden. Nu har han så annonceret at han har købt flybilletter til at besøge hende og jeg er virkelig i syv sind hvorvidt jeg skal lade ham se hende eller ej. Jeg synes det er et dillemma da jeg synes børn skal have samvær med begge sine forældre men samtidig er det en person det tidligere har truet med at bortføre hende da "det var hans tur til at have den det samme tid som hun nu ha de været hos mig".
jeg ønsker bare at gøre hvad der er rigtig for min datter.
Anmeld
Citér