Ultimativ fødselsdagsgave til 4 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2017

migmigher

LilleAsMor skriver:

Hvad med et telt/tipi? Min 3-årige har lige fået et og hun elsker det. Det står i stuen og bliver brugt til hyggehule:-)

Det var en mulighed! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2017

migmigher

hannetheis skriver:

Hvad med et Lundby dukkehus. 

Dukkehus har hun.

Anmeld Citér

3. september 2017

migmigher

MysteriousAngel skriver:

Hvad med at give for mindre i fysisk form og så give en oplevelse ved siden af? En med enten mor eller far. Min datter er vild med hr. skæg, rosa fra rouladegade mm så da hun blev 4 fik hun et dukkehus og derefter en tur i cirkus summarum 

Jeg er ikke god Til at give hende noget, hun ikke kan "beholde"

Anmeld Citér

3. september 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
migmigher skriver:

Jeg forstår dig godt

Men Jeg vil vove den påstand at mange oplevelser beholder hun længere end alverdens legetøj der er et hit en måned. 

Min datter på 4 snakker stadig med glæde om teaterture hun var på da hun var 2 og intet slår en gave som en moster tur til cirkus summarum eller en anden oplevelse.

dey lyder ikke som om din datter mangler noget så jeg ville prøve at tænke ud af boksen med oplevelser

Anmeld Citér

3. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther
migmigher skriver:

Nej, det kan man godt fornemme. Men du kan jo overveje, om det i virkeligheden er en bjørnetjeneste.

Anmeld Citér

3. september 2017

MysteriousAngel

migmigher skriver:

Min datter på 4 taler stadig om at være i cirkus summarum og hun bliver 5 om lidt. Hun taler mere om den tur end den musikafspiller hun fik. 

Anmeld Citér

3. september 2017

migmigher

Mariehøne123 skriver:

Jeg forstår dig godt

Men Jeg vil vove den påstand at mange oplevelser beholder hun længere end alverdens legetøj der er et hit en måned. 

Min datter på 4 snakker stadig med glæde om teaterture hun var på da hun var 2 og intet slår en gave som en moster tur til cirkus summarum eller en anden oplevelse.

dey lyder ikke som om din datter mangler noget så jeg ville prøve at tænke ud af boksen med oplevelser

Vi tager hende bare gerne til alle tingene i forvejen, så jeg tror simpelthen hun vil føle sig snydt 

Anmeld Citér

3. september 2017

migmigher

PUHK skriver:

Nej, det kan man godt fornemme. Men du kan jo overveje, om det i virkeligheden er en bjørnetjeneste.

Ture og oplevelser for hun generelt, så hun vil ikke se det som en fødselsdagsgave 

Anmeld Citér

3. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther
migmigher skriver:

Ture og oplevelser for hun generelt, så hun vil ikke se det som en fødselsdagsgave 

Du kan også overveje, om det er sundt for en 4-årig, at hun eller han får så mange oplevelser og gaver, at forældrene slet ikke kan finde på mere at give.. For 1500,- none the less.

Anmeld Citér

3. september 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
migmigher skriver:

Vi tager hende bare gerne til alle tingene i forvejen, så jeg tror simpelthen hun vil føle sig snydt 

Mine børn er bestemt også både priviligeret og forkælede så det er ikke fordi jeg dømmer, men helt ærligt en tur til fx Disney on ice er sgu dyr hvis ikke hun som 4 årig vil blive glad for det Ville jeg overveje at sætte niveauet for hvad hun får i det daglige lidt ned. I ender med st gøre hende en bjørnetjeneste. 

men tænk ud af boksen og glem pengene min 4 årige fik en krea kasse jeg selv havde lavet i julegave der indeholdt malling, glimmertusser, karton, filt, garn mv til en masse hyggelige krea timer. Den vakte glæde og er ikke mindst blevet brugt til rigtig mange gode stunder senere hen. Den havde ikke kostet det store men det er ikke vigtigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.