Eksperthjælp: Rod i menstruationerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
0 svar
1 synes godt om
30. august 2017

Vivi Hollænder

Jeg står i et problem jeg selv er ret bange for.
Jeg er 50 dage forsinket som ALDRIG er sket før.
min cyklus er normalt 28-29 dage og min luteale fase er 16 dage.

Engang imellem kan min mens self godt være 1-2 dage forsinket. Men ikke 50 dage!

Det skal siges jeg ikke har været på noget i 2 år og cka 7 måneder. Da min Forlovede og jeg ønsker et barn rigtig meget!

Burde være 11+4 i dag hvis jeg var gravid med både gravidtest testene var negative herhjemme og hos lægen. Så lægen sagde/mente jeg ikke var. de tænker de ikke over mere. De har self taget blodprøve men kun for mit stoftskifte og sukkersyge.. men stofskifte var kun blevet forhøjet meget lidt ( skal til blodprøve igen om en måneden igen) Men inden sukkersyge.
skal også til Gynækolog den 14 sep.
Men er så nervøs. vi havde VIRKELIG håber jeg var gravid den her gang. men ser ikke sådan ud.. Jeg ved ikke hvad det kan være.. Nogen der oplevet det samme som jeg?

( ps for oplysning har vi ikke prøvet sammen i 2 år. og den anden sag jeg er overvigtig )

hjælp

Vivis svar

Kære Maria

Jeg forstår godt dine frustrationer, men jeg kan desværre ikke byde ind med noget brugbart.

Det er kun lægerne, der kan besvare dine spørgmål ud fra de undersøgelser og prøver, de foretager.

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.