Skal veer gøre ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
16 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har den sidste times tid taget tid på de mens smerter jeg har - de kommer med 3-4 min mellemrum og vare 40-60 sekunder. Men de gør ikke ondt - altså jeg kan mærke dem, men kan godt koncentrere mig om mit tv i mens. Blir lidt stakåndethed under nogle af dem..

Så altså. Skal veer gøre ondt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Jeg har den sidste times tid taget tid på de mens smerter jeg har - de kommer med 3-4 min mellemrum og vare 40-60 sekunder. Men de gør ikke ondt - altså jeg kan mærke dem, men kan godt koncentrere mig om mit tv i mens. Blir lidt stakåndethed under nogle af dem..

Hvis du mener, om veerne skal gøre så ondt, at du skriger ned i en pude, så nej . De første mange timer, kan veerne godt bare minde om menstruationssmerter. I takt med, at fødslen skrider frem, så bliver de dog som regel kraftigere. God fødsel

Anmeld Citér

27. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det kan være modningsveer. Men hvor langt er du henne?

er du i tvivl så ring til Fg. 

Da jeg var gik i fødsel kom de også med 3-4 min mellem og kunne koncentrerer mig. Ringede til Fg som undersøgte mig og sendte mig hjem. 19 timer efter havde jeg født. 

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Hvis du mener, om veerne skal gøre så ondt, at du skriger ned i en pude, så nej . De første mange timer, kan veerne godt bare minde om menstruationssmerter. I takt med, at fødslen skrider frem, så bliver de dog som regel kraftigere. God fødsel

Har haft mavekramper og uregelmæssige mens smerter og plukveer hele dagen :-) 

tak

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det kan være modningsveer. Men hvor langt er du henne?

er du i tvivl så ring til Fg. 

Da jeg var gik i fødsel kom de også med 3-4 min mellem og kunne koncentrerer mig. Ringede til Fg som undersøgte mig og sendte mig hjem. 19 timer efter havde jeg født. 

Jeg er 38+3 har haft mavekramper og mens smerter hele dagen. Og begyndte så at tage tid for 1,5 times tid siden.

nu lige har jeg konstant murren i lændet, og så kommer der murren foran over skambenet hver 3-4 minut, nogengang kun 2,5 min siden sidst.. og de begynder at nive lidt nu :-)

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym

Jeg havde veer med 2 min. Imellem som ikke gjorde særlig ondt. Jeg mente ikke at jeg var gået i fødsel. Heldigvis var min mor uenig og tog mig på rh, fødte kort tid efter. Hvis min mor ikke havde været med mig den dag i torvehallerne havde jeg født i metroen. Ring til fg. for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde veer med 2 min. Imellem som ikke gjorde særlig ondt. Jeg mente ikke at jeg var gået i fødsel. Heldigvis var min mor uenig og tog mig på rh, fødte kort tid efter. Hvis min mor ikke havde været med mig den dag i torvehallerne havde jeg født i metroen. Ring til fg. for en sikkerhedsskyld. 

Jeg ringer igen om lidt :-)

Anmeld Citér

27. august 2017

MorTilN

Mine veer gjorde aldrig rigtig ondt. De føltes mest som lidt slemme mens smerter så jeg ventet pænt her hjemme med 1-2 minutter mellem veerne, for tænkte veer skal gøre mega ondt og spænde i hele maven og ryggen, plus førstegangs fødsler jo tager laaang tid.

Jeg blev klogere... Jeg havde veer i 4 timer hvor de halvanden af dem var med pressetrang. Jeg var 9 cm åben og havde åbenbart haft pressetrang i 30 minutter da jeg kom på hospitalet for at blive undersøgt så blev trukket lidt i langdrag da hverken vi eller de ikke var forberedt eller klar på at det allerede var nu.

Anmeld Citér

27. august 2017

Anonym trådstarter

MorTilN skriver:

Mine veer gjorde aldrig rigtig ondt. De føltes mest som lidt slemme mens smerter så jeg ventet pænt her hjemme med 1-2 minutter mellem veerne, for tænkte veer skal gøre mega ondt og spænde i hele maven og ryggen, plus førstegangs fødsler jo tager laaang tid.

Jeg blev klogere... Jeg havde veer i 4 timer hvor de halvanden af dem var med pressetrang. Jeg var 9 cm åben og havde åbenbart haft pressetrang i 30 minutter da jeg kom på hospitalet for at blive undersøgt så blev trukket lidt i langdrag da hverken vi eller de ikke var forberedt eller klar på at det allerede var nu.

Hmm ja min mave spænder ikke voldsomt meget op når de kommer de der mens smerter. Min lænd gør lidt ondt men ellers er det mest som mens smerte/brændende fornemmelse over skambenet. Mærker ikke rigtig når jeg går rundt? Andet end at maven her blir hård.. :-) er skide meget i tvivl.

Anmeld Citér

27. august 2017

helle85

Anonym skriver:

Alle få ikke lige ondt.

Jeg tror min veer startede omkring kl 20 minde meget om plukveer. Da jeg ringede til fødegangen troede de ikke på at jeg skulle føde, men jeg insisterende på at komme ind til tjek.

Jeg pakkede tøj og ting mens jeg havde veer. Jeg fødte lidt over midnat.

Jeg talte med manden om de papir vi skulle have sendt afsted og alt mulig andet.

Mine veer blev aldrig helt stabile så det er muligt at føde uden det gør helt vild ondt.

Jeg fik først meget ondt lige før preese veerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.