Skyder ved siden af vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Nej men han har gjort opmærksom på det. Jeg ved udemærket godt hvor du vil hen, - der er altid én så jeg var forberedt på den ville komme - don't go there! For det kan ske for enhver at man har møg travlt om morgenen og ikke lige indregner et ble-skift -det er jeg sikker på aldrig kunne ske for dig selvfølgelig. Pædagoger er pressede bla bla bla - ja ja- jeg har selv arbejdet i en vuggestue så jeg er helt bekendt med nomeringer osv. Men der ER tid til at skifte en ble ved ankomst 2 gange om året! Hvis vi vender den om, så sker det OFTE at jeg henter et barn med en lorteble og en rød numse der indikerer at lirten har været der længere end hvad godt er. Og det er faktisk et af mange irritationsmomenter jeg ikke har pointeret for dem fordi jeg godt ved bemandingen er knap. Men hvis det pointeres for os de to gange det er sket så kan jeg dæleme love dig for det kan komme tifold tilbage!

Øhh, jeg mente bare, at så havde i da jeres på det rene. Men undskyld da

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Øhh, jeg mente bare, at så havde i da jeres på det rene. Men undskyld da

Hvis det var det du mente så må du undskylde - sådan forstod jeg slet ikke din besked. Undskyld

Anmeld Citér

25. august 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvis det var det du mente så må du undskylde - sådan forstod jeg slet ikke din besked. Undskyld

Helt i orden ��

Anmeld Citér

26. august 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du er meget i forsvars- og angrebsposition. Enhver kommentar fra pædagogerne bliver set som kritik som du svarer med angreb. Og det samme gør du herinde på tråden. 

Egentlig forstår jeg ikke hvorfor du ikke for lang tid siden har taget dit barn ud - især hvis de åbenbart næsten dagligt ikke skifter hende. 

Anmeld Citér

26. august 2017

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes du er meget i forsvars- og angrebsposition. Enhver kommentar fra pædagogerne bliver set som kritik som du svarer med angreb. Og det samme gør du herinde på tråden. 

Egentlig forstår jeg ikke hvorfor du ikke for lang tid siden har taget dit barn ud - især hvis de åbenbart næsten dagligt ikke skifter hende. 

Det er muligt du synes jeg er det. Det er jo svært at sige om du ville være set samme hvis du stod i mine sko. For som jeg siger- der har været rigtig mange ting. Men "enhver kommentar fra pædagogerne" - "ah vel". Jeg oplister de to ting herinde som jeg blandt andet er træt af at få at vide og så er jeg i forsvars/angrebsposition? Jeg synes faktisk jeg medgiver rigtig mange ting. Desværre er der ofte en tendens til at folk skøjter let og elegant hen over sådan noget herinde og i stedet fortsætter med at køre rundt i de samme ting, så man skal gentage sig selv rigtig mange gange: "nej det er ikke pædagogernes skyld, det er kommunens", "nej, det er ikke pædagogerne jeg giver skylden for det det er kommunen", osv osv. Og det bliver træls i længden. Det jeg oprindeligt spurgte om var om andre ville synes det var ok hvis der blev skudt ved siden af deres daginstitution og det er der nogle der har forstået at svare på - og det er der andre der ikke har.

Jeg synes ikke man bare sådan videre skal flytte sit barn. Så derfor er det en stor beslutning at træffe. Hun har venner der og en kontaktpædagog hun er rigtig glad for. Derfor har jeg slugt nogle kameler, vi har haft klaget og talt med dem men det er som om der konstant er noget. Og så vil jeg tilføje at kommentarerne om bleerne sådan set blev serveret til min mand som han så blev træt af så måske kan det tænkes at det ikke bare er mig der er i forsvarsposition men at vi der står i det måske ved mere om hvad det foregår end en bruger på baby.dk??

jeg spurgte for at få afgjort hvordan andre ville have det med skyderiet - mest for selv at få en føling med om andre heller ikke ville synes det var fedt. Nogle er ligeglade andre ikke. Det at nogle ikke er ligeglade fortæller mig at det ikke kun er alt det andet der farver mig i min holdning til det hvorfor vi har besluttet at skifte institution.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.