Jeg har endnu ikke set en klapvogn hvor jeg vil betegne det der er i sædet og ryglæn som en "madras"... men fred være med det... jeg tænker ikke der er ret mange der putter deres børn i en klapvogn til hverdag...
Tja - vi har altid kun puttet i klapvogn. (Bortset fra 0-8 måneder, hvor kombidelen var til helt små børn)
det samme har alle i min mødregruppe - det vil sige 4 kvinder. De skiftede så bare før mig - fordi de mente deres børn gerne ville op og se. Den yngste var 6 måneder.
de 3 andre børn i dagplejen har også kun klapvogne, som de sover lur i (også derhjemme) en enkelt har en altanbarnevogn
Så er der 3 i min opgang med børn - den ene min bedste veninde. Med børn fra 1-3 år. De putter også i klapvogn efter børnene er fyldt 8-9 måneder. Og her står de i gården og sover i dem dagligt.
vi bor i Kbh - det har nok meget at sige.
Her er der ekstra fyld i klapvognen. Så de ligger rigtig godt og sover generelt også lidt længere (i hvertfald vores egen og min venindes. For det har vi talt om. Men det skyldes nok mere placeringen af klapvognene)
Anmeld
Citér