Hjælp! pb og jobsituation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2017

(august)

Alle som ansætter kvinder i den fødedygtige alder som ikke har børn, ved jo de kan komme når som helst og sige de er gravide. 

Spring ud i det og se hvad der sker. Det kan jo gå hurtigt men der kan også gå længere tid. 

Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2017

Kris89

Anonym skriver:

Hej alle! 

Jeg har virkelig brug for at få vejledning i forhold til min fremtid sammen med min kæreste gennem 3,5 år (26 og 27 år)!

jeg skriver som anonym, da det er info som ikke er offentliggjort endnu + andre ikke kender til vores planer.

Sagen er den, at der er rokeringer på mit arbejde pga forskellige omstændigheder, og i dag blev jeg informeret om, at jeg skal starte på job et nyt sted om små 14 dage. Det i sig selv er helt okay, men dilemmaet er, at min kæreste og jeg efter et langt tilløb endelig er klar til at gå i gang med pb - faktisk havde vi aftalt at starte lige præcis i dag (pudsigt sammentræf). Vi har ønsket os et barn længe, men jeg ville gerne vente lidt, da jeg fik fast job i februar sidste år, og gerne lige ville være i den stilling i et års tid før jeg bare blev gravid 

Nu kan jeg ikke finde ud af om vi endnu engang skal udsætte vores brændende ønske om at få en baby, eller om vi bare skal springe ud i det? Og i så fald, hvor længe skal vi udsætte det? Jeg synes bare tanken om at starte på nyt job, og så om 3-4 måneder (hvis det da kommer til at gå hurtigt med at blive gravid) fortælle, at om mindre end et halvt år skal jeg på barsel, den er sådan lidt flad, hvis man kan sige det sådan!  Hvad skal jeg/vi gøre? Hvad ville I selv gøre? HJÆLP HJÆLP!

og tak hvis du nåede med så langt!

Jeg tænkte på samme måde da jeg fik job lige i starten af projekt baby. 

Men altså der gik jo 1,5 år før det lykkedes fra vi startede. 

Ja det kan være i er heldige og så er det da lidt træls med job. Men sådan er det jo at have fødedygtige kvinder ansat. 

Bare kom igang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.