Hej alle!
Jeg har virkelig brug for at få vejledning i forhold til min fremtid sammen med min kæreste gennem 3,5 år (26 og 27 år)!
jeg skriver som anonym, da det er info som ikke er offentliggjort endnu + andre ikke kender til vores planer.
Sagen er den, at der er rokeringer på mit arbejde pga forskellige omstændigheder, og i dag blev jeg informeret om, at jeg skal starte på job et nyt sted om små 14 dage. Det i sig selv er helt okay, men dilemmaet er, at min kæreste og jeg efter et langt tilløb endelig er klar til at gå i gang med pb - faktisk havde vi aftalt at starte lige præcis i dag (pudsigt sammentræf). Vi har ønsket os et barn længe, men jeg ville gerne vente lidt, da jeg fik fast job i februar sidste år, og gerne lige ville være i den stilling i et års tid før jeg bare blev gravid 
Nu kan jeg ikke finde ud af om vi endnu engang skal udsætte vores brændende ønske om at få en baby, eller om vi bare skal springe ud i det? Og i så fald, hvor længe skal vi udsætte det? Jeg synes bare tanken om at starte på nyt job, og så om 3-4 måneder (hvis det da kommer til at gå hurtigt med at blive gravid) fortælle, at om mindre end et halvt år skal jeg på barsel, den er sådan lidt flad, hvis man kan sige det sådan!
Hvad skal jeg/vi gøre? Hvad ville I selv gøre?
HJÆLP HJÆLP!
og tak hvis du nåede med så langt!
Anmeld
Citér