Hjælp til studievalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad havde du valgt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

269 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. august 2017

Anonym trådstarter

Hej piger! 

Er anonym da jeg har familie herinde..

Jeg har inden sommerferien afsluttet 10 kl via fjernstudie med gode karakter. I alt 6.3 i gns. Ja jeg er stolt 

Nå men nu er jeg begyndt på skole (vuc, HF) og grunden til at valgte skolen derfor fjernundervisning er at det tager 1 år mere.. 

Nå men nu efter jeg er begyndt på skolen er jeg ved at fortryde. De fleste dage er fra 8 til 14.30/15.30, og føler at det er vildt uoverskueligt ift at jeg har 3 små børn under 5. 

Vi står op kl 5.45 for at nå det hele, men der er absolut ingen tid til at vågne og morgen putte eller noget.. 

Fjernstudie er meget attraktivt for mig da jeg kan lave alle ugens opgaver på 2/3 dage også ha mere overskud til hjemmet, børnene og lektier.  

Jeg er dog lidt spektisk da jeg har lidt svært ved matematik og dog så ved jeg at jeg nok skal klarer den. 

Vi er desuden 27 i klassen og min lærer har ikke en jordisk chance for at hjælpe os alle. På fjernundervisning kan man booke en tid på 20 min hvor man får den nødvendige hjælp.. 

Jeg ved selvfølgelig godt at mange mødre arbejder hårdt trods små børn, Men nu hvor har jeg muligheden for fjernstudie igen overvejer jeg det.

Ville i priotere at få det hurtigst overstået på 2 år, ellers tage det over 3 år også ha mere tid og overskud til hverdagen? 

Let me Know  

På forhånd tak!

(Stavefejl er der måske da jeg har skrevet fra tlf)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. august 2017

Dash

Profilbillede for Dash
Anonym skriver:

Hej piger! 

Er anonym da jeg har familie herinde..

Jeg har inden sommerferien afsluttet 10 kl via fjernstudie med gode karakter. I alt 6.3 i gns. Ja jeg er stolt 

Nå men nu er jeg begyndt på skole (vuc, HF) og grunden til at valgte skolen derfor fjernundervisning er at det tager 1 år mere.. 

Nå men nu efter jeg er begyndt på skolen er jeg ved at fortryde. De fleste dage er fra 8 til 14.30/15.30, og føler at det er vildt uoverskueligt ift at jeg har 3 små børn under 5. 

Vi står op kl 5.45 for at nå det hele, men der er absolut ingen tid til at vågne og morgen putte eller noget.. 

Fjernstudie er meget attraktivt for mig da jeg kan lave alle ugens opgaver på 2/3 dage også ha mere overskud til hjemmet, børnene og lektier.  

Jeg er dog lidt spektisk da jeg har lidt svært ved matematik og dog så ved jeg at jeg nok skal klarer den. 

Vi er desuden 27 i klassen og min lærer har ikke en jordisk chance for at hjælpe os alle. På fjernundervisning kan man booke en tid på 20 min hvor man får den nødvendige hjælp.. 

Jeg ved selvfølgelig godt at mange mødre arbejder hårdt trods små børn, Men nu hvor har jeg muligheden for fjernstudie igen overvejer jeg det.

Ville i priotere at få det hurtigst overstået på 2 år, ellers tage det over 3 år også ha mere tid og overskud til hverdagen? 

Let me Know  

På forhånd tak!

(Stavefejl er der måske da jeg har skrevet fra tlf)

Har du overvejet at tage det delvist på e-learning og delvist som fremmøde? 

Det har jeg selv gjort for nogle år siden og på den måde var jeg i skole 2-4 dage om ugen (alt efter hvilket fag jeg havde som fremmøde) og resten som e-learning. De fag jeg havde svært ved tog jeg som fremmøde. Jeg vil dog sige at e-learning kræver rigtig meget selvdisciplin, jeg brugte fx 20-25 timer om ugen alene på historie. 

Anmeld Citér

9. august 2017

CecilieNJensen

Profilbillede for CecilieNJensen

Du ved nok bedst selv, hvad der er bedst for dig. Hvis du ikke har super travlt med at komme i mål med uddannelsen, er fjernstudiet vel det mest optimale for dig? Personligt ville jeg dog savne at have klassekammerater, der kan tvinge en i skole de dage, hvor det er mest surt. Du skal også tænke på, at du kan sparre med dine medstuderende, og hvis du har svært ved matematik, er det muligt, at de kan hjælpe dig. 

Glad og imødekommende pige - studentermedhjælper hos MomCare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.