Det er vist ren kakaomælk... (Baby-indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Tynen

... Jeg producerer..

Kommer lige fra 5ugers-us. med et barn der åbenbart tager liiidt for godt på.

Spén påpegede godt nok hans vægtstigning for mig i tirsdags, men man kan vel ikke rigtig gøre noget ved det når de er så små, kan man?!

Han vejer nu 4700g. (3452 ved fødslen). og har taget 600g. på om ugen de sidste 14 dage, og har så åbenbart taget 100g. på siden tirdag.

Er det sådan meget slemt?
Hvis ja, så ender jeg med garanti med et barn i sumoklassen

Måske jeg skulle overveje at skrotte min daglige dobbelt Daim .. Hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Tut

Hej Tunis,

Sådan her var Noah.
Fødsel: 4030g
5 uger: 4930g
Det er 900g. på 5 uger.

Jeg har sjovt nok også min egen "barnet's bog" og jeg var sådan her:
Fødsel: 2300g
5 uger: 3500g.
Så jeg havde taget 1200g. på...

Så 1250g. for Paw, synes jeg da ikke er helt vildt voldsomt....

Knus

Tut - der synes at baby'er med "elastikker" om håndledene og lårene er skønne

Anmeld

9. oktober 2009

Muffinmus

he he, det er bare godt, nyd det

Her går det bare så trægt med den vægt.

6630 g og 7, 5 mdr...SØLLE.

Så fortsæt endelig med din daim!!!

Anmeld

9. oktober 2009

Anja

Babyer kan da ikke være for tykke !!!

Synes altid jeg har hørt, at det først er når barnet er 3 år, man kan begynde et regulerer kosten, hvis barnet vejer endel for meget.

Anmeld

9. oktober 2009

Lise

Det er da bare skønt med sådan et barn der tager fra. Dem er man heller ikke så nervøse for, når de lægger sig syge...

Simons vægt røg også op i rekordfart - og det blev den ved med. Indenfor det seneste år er han blevet normal at se på, men på babybilleder er han smælderfed. Men vi var sgu aldrig nervøse for ham, ej heller når han ikke ville spise (sjældenhed). Så jeg synes bare du skal være glad.

Anmeld

9. oktober 2009

..

Du skal bare nyde det og tage det helt med ro..

Smilla har altid været et lille skravl og vejede okring 8,5 da hun var 1 år.

Jeg har også lige haft SP, Mikas svarer til en baby på 8 måneder og han er altså 4!! Han vejer 9,4 og er 72 cm lang..

Det er mærkeligt at have to så forskellige børn men det betyder jo intet bare de har det godt og trives

Anmeld

9. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Syntes da ikke det er et problem. Det kan det kun blive hvis han har ondt i maven fordi han spiser for tit og for meget, sådan var Niels nemlig. Ellers syntes jeg sku bare du skal tage det med et gran salt.

Anmeld

9. oktober 2009

Tikki

eiii man kan ikke give dem mad nok - de skal have hvad de kan spise. Sundhedsplejersken havde også travlt med både Iza og Malthe. Malthe vejede 3640 g ved fødslen og vejede 10, 5 kg da han var 6 måneder - nu vejer han 11 og er 10 måneder.....Iza vejer 11,5 ..hrmmm 

Anmeld

10. oktober 2009

Monica

Da Sp var hos os sidst havde Tobias også taget meget på. Han var 8 uger og vejede 5320gr. - ved fødselen 3460gr. Så har også taget godt på. Nogle uger havde han taget 500gr. på... Men hva skal man gøre? De skal vel ha mad...

Har besluttet ikke at bekymre mig om det... (Lyder meget godt, men PRØVER.... Det er bare lidt svært.... )

Moni

Anmeld

10. oktober 2009

Susan1978

Tunis, du må aldrig tænke om han får for meget... han skal bare spise..  det er vigtigst at han har noget at stå igen med... tænk hvis han bliver lidr syg eller noget og ikke rigtig vil spise, så har en masse at ta af, så er man da den bekymring mindre..

ej ej du må ikke tro han kan spise for meget.. bare mere kakao til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.