Nu med søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Rasmine

som nærmest taler som et rigtigt menneske...

"Abu prutter mund..." Hørt i morges, da han lavede pruttelyde med munden.

Fååååårk, det går hurtigt nu, andre som oplever nye ord every day?

Han og Mille især, kan faktisk føre en samtale (ved ikke om det er fordi samtalerne falder ud til Mille's fordel hver gang...)

Mette - som snart skal på work, i 2½ time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Tynen

Ja, jeg synes det er helt vildt!

Stella fablede hele aftenen igår om en gravko (Fraufo) vi var kørt forbi på vej fra DPén.
Synes det er så fed en alder de har lige nu!

Good workinglyst!

Anmeld

9. oktober 2009

Anja

Ja, det er helt vildt, hvor meget sproget udvikler sig lige nu. Elias har flere nye ord hver eneste dag .....

Synes også, at vi høre ham sige mange ord som man ikke forventer han kan. Den anden dag sad han og "læste" reklamer og da han ser noget legetøj med Spidermann  - så siger han sgu "Spejermann !" og peger på den. :-D

Anmeld

9. oktober 2009

ivfmarie

Jep.. nu med søn der læser højt af Traktorbogen:

Ballepresser... Såmaskine.. Og ALLE traktorerne er blå ...

Marie

Anmeld

9. oktober 2009

Kaufie

De suger bare til sig og udvider ordforrådet med lynets hast.

Vi har konstant et ekko når vi læser bøger for William - han kan rigtig mange af replikkerne/sætningerne. Det lyder SÅ sjovt når han læser selv.

For bare en uge siden snakkede vi om at tælle - det øver han helt vildt lige nu - og det er faktisk sjældent han tæller forkert nu.

Jeg synes også han er begyndt at have mange fagter med i de forskellige sange. Det gør de vist en del i i hans dp lige nu.

Så ja, der sker en masse i denne alder.

Anmeld

9. oktober 2009

..

Det er helt vildt og fuldstændigt fantastisk hvor hurtigt det går lige nu. Syntes jeg bliver overrasket over Smilla hver eneste dag for øjeblikket

På vej hjem fra dp i går siger hun fordi Mikas faldt i søvn i bilen: Mikas sover mor, så kan vi lige nå at lege lidt inden han vågner. Så skal vi gynge og du skal kigge på jeg rutcher.. Er det ikke bare vildt?

Anmeld

9. oktober 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Jep.. nu med søn der læser højt af Traktorbogen:

Ballepresser... Såmaskine.. Og ALLE traktorerne er blå ...

Marie

Ha ha, her er alle ting også blå.

Og nu kan han kende forskel på scooter og motorcykler.

Anmeld

10. oktober 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Ha ha, her er alle ting også blå.

Og nu kan han kende forskel på scooter og motorcykler.

Ha ha.. Malte kan kende forskel.. Med at udtale motercykel.. det går ikke så godt: Gugugagaga og han siger det samme HVER gang - det er ikke bar e et for sjov ord. Han er overbevist om at det er det rette ord.

Men scooter og knallert er der styr på - nu.

Marie . på arbejde, men nu med FRIIIIII

Anmeld

10. oktober 2009

Nadi

Ja jeg synes det går VILDT stærkt for tiden! Også med at huske, er bare imponeret af hvor meget Oliver egentlig kan huske af det han oplever.

Og jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå nu hvor projekt: ingen sut i dagtimerne er sat igang.

Anmeld

10. oktober 2009

ivfmarie

Nadi skriver:

Ja jeg synes det går VILDT stærkt for tiden! Også med at huske, er bare imponeret af hvor meget Oliver egentlig kan huske af det han oplever.

Og jeg er spændt på at se hvordan det kommer til at gå nu hvor projekt: ingen sut i dagtimerne er sat igang.

Godt projekt - kan anbefales

Det gjorde Malte til en helt ny (og meget sødere) dreng at komme af med den dumme sut!

Pøj pøj

Marie - vil i seng... Nat nat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.