Abracadabra skriver:
Jeg har simpelthen misforstået dit første indlæg - du HAR en kontaktperson, men hun er på ferie en uge endnu?
Vil det hjælpe dig at skrive dine tanker ned i mails til hende, så du kommer lidt ud med det triste? Hun bliver jo ikke belastet af sin mailindbakke på ferien, men så ved hun hurtigt efter sin ferie, at du har brug for hende - og du får sat lidt ord på tankerne i mellemtiden.
Ja jeg har en kontaktperson, men jeg ønsker lidt at jeg kunne have en der kunne hjælpe nå jeg har brug for også selv om det er ferie osv.
Min bror feks havde en pædagog hvor de havde kontakt ud over det der var hans arbejde, og selvom pædagogen har fået nyt arbejde så er han der stadig for ham.
Jeg har ikke hendes mail adresse, og jeg tror ikke det ville hjælpe for jeg har før forsøgt at skrive dagbog men jeg syntes bare det gjorde de hele være.
Hun har lovet at skrive en sms nå hun kommer tilbage fra ferie for at høre hvordan det gå.
Inden hun gik på ferie sagde hun også at jeg skulle sige nå der var noget jeg havde brug for, og jeg ville have sagt til hende at jeg havde brug for at hun kontaktede mig en gang om ugen selv om hun havde ferie, Men jeg tænkte at jeg ikke ville spørger om det, fordi jeg tænkte hun nok ikke ville, også fordi hun jo også har ret til at holde ferie, og jeg regnede godt med at jeg kunne klare mig 4 uger uden hende, men der er bare sket et par ting de sidste 14 dage, så jeg har brug for at snakke med hende.
Anmeld
Citér