Fotograf til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Det forstår jeg virkelig godt! 

Håber det bliver lige som du forventer det! 

Tak for de positive ord. Jeg håber skam også det samme for sig 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. august 2017

Sabone

Anonym skriver:

Tak for de positive ord. Jeg håber skam også det samme for sig 

Tak 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Tak 

Hvor langt er du henne? 

Faktisk slet ikke endnu desværre  undskyld misforståelsen. Jeg var bare nysgerrig da vi går og snakket om det hele. Vi er i fertilitetbehandling og har været i over et år. Vi håber sådan at det snart sker. Tanker og håb holder modet oppe. Specielt da vi troede vi var gravide, men det viste sig desværre at være et falsk positiv.  

Anmeld Citér

6. august 2017

Sabone

Anonym skriver:

Faktisk slet ikke endnu desværre  undskyld misforståelsen. Jeg var bare nysgerrig da vi går og snakket om det hele. Vi er i fertilitetbehandling og har været i over et år. Vi håber sådan at det snart sker. Tanker og håb holder modet oppe. Specielt da vi troede vi var gravide, men det viste sig desværre at være et falsk positiv.  

Øv, det er da super hårdt 

Håber snart der er gevinst for jer

Anmeld Citér

6. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Øv, det er da super hårdt 

Håber snart der er gevinst for jer

Mange tak 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

7. august 2017

Sabone

Anonym skriver:

Mange tak 

Hvor langt er du henne? 

Jeg er 20+6 i dag 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg er 20+6 i dag 

Så du er halvvejs, hvor må det bare være lækkert  Glæder mig sådan til det det bliver vores tur 

Anmeld Citér

8. august 2017

Mullesmith

Profilbillede for Mullesmith
Anonym skriver:

Jeg har længe gået og tænkt på at jeg gerne vil have nogen gode billeder til minde om fødslen. Dog mest af barnet, men også til minde om oplevelsen.

Er der nogen herinde der har haft en fotograf inde som har lyst til at dele deres erfaringer, tips og råd og hvad har det kostet jer?

Har du født før? Tænkte bare lige umiddelbart at det ville være ubehageligt at have en fremmet med til sin fødsel for at tage billeder mens man er i sit mest sårbare og ikke altid smukkeste stund! Desuden så vil jeg personligt synes at det er rigeligt med billeder tage med en tlf, jeg har fået mine fremkaldt og har billeder fra hele graviditet fødsel og fremefter i albummer for alle 3 børn og det er genialt for de synes selv det er så spændende at kigge i. Skal du ikke have en mand eller kæreste med? 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Har du født før? Tænkte bare lige umiddelbart at det ville være ubehageligt at have en fremmet med til sin fødsel for at tage billeder mens man er i sit mest sårbare og ikke altid smukkeste stund! Desuden så vil jeg personligt synes at det er rigeligt med billeder tage med en tlf, jeg har fået mine fremkaldt og har billeder fra hele graviditet fødsel og fremefter i albummer for alle 3 børn og det er genialt for de synes selv det er så spændende at kigge i. Skal du ikke have en mand eller kæreste med? 

Jeg har ikke født før nej, men jeg ved hvor sårbar og blottet man er eller kan være på det tidspunkt og det har jeg tænkt på mange gange. Fotografen jeg har fundet er også en doula, og hun står så godt som muligt i baggrunden og ikke helt oppe og tæt på. Samtidig kan hun støtte og vejlede, hvilket jeg bare tænker som en ekstra bonus. Det er jo forskelligt hvad man hver især har lyst til. Jeg vil gerne huske det hele og kunne se tilbage på det, og for mig behøver det ikke være smukke billeder på den måde, jeg vil gerne have at de er ærlige og fortæller en historie. Ud over det, så vil der være sygeplejersker, læger, jordmøre og andet på stuen når det sker, så en ekstra man ikke kender har jeg ikke noget imod. Man har desuden mulighed for at mødes før og lige snakke om hvad man ønsker sig og lære hinanden at kende en smule inden.

Jo, jeg har min ægtefælle med og min mor til den tid. Min ægtefælle har frabedt sig det og det har jeg fuld forståelse for. Det skal opleves og ikke kun igennem en skærm. Det er mit personlige ønske.

Mit spørgsmål går også ud på om der er noget der vil dele deres erfaring når de har haft en professionel fødselsfotograf med inde.

Anmeld Citér

8. august 2017

Sabone

Anonym skriver:

Så du er halvvejs, hvor må det bare være lækkert  Glæder mig sådan til det det bliver vores tur 

Det er super dejligt - og mega hårdt! Vores ddatter bliver 1 år i morgen og så har vi en søn på lige knap 4 år og så har jeg fået bækkenløsning.. 

Men jeg nyder at mærke liv og glæder mig meget til at møde vores baby 

Det forstår jeg virkelig godt! Det bliver skønt for jer! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.