Fotograf til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
20 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har længe gået og tænkt på at jeg gerne vil have nogen gode billeder til minde om fødslen. Dog mest af barnet, men også til minde om oplevelsen.

Er der nogen herinde der har haft en fotograf inde som har lyst til at dele deres erfaringer, tips og råd og hvad har det kostet jer?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. august 2017

NosaNosa

Profilbillede for NosaNosa

Jeg har ikke erfaring med en fotograf, men jeg havde både min kæreste og mor med til fødslen og min mor tog en MASSE billeder og dem er jeg virkeligt glad for at have 

Fed ide med at have en fotograf med 

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

NosaNosa skriver:

Jeg har ikke erfaring med en fotograf, men jeg havde både min kæreste og mor med til fødslen og min mor tog en MASSE billeder og dem er jeg virkeligt glad for at have 

Fed ide med at have en fotograf med 

Jeg skal også have min mor og ægtefælle med, men de er begge ikke de bedste til at tage billeder. Min ægtefælle har lidt frabedt sig opgaven i tilfælde af at jeg risikere at blive skuffet, og det kan jeg som sådan godt forstå. Min mor er ikke helt den bedste fotograf. Hvis en af dem ville gøre det og det kunne ende med at blive okay havde jeg ikke tænkt på en fødsels fotograf. 

Jeg har fundet en som jeg overvejer kunne være rigtig god, men jeg var nu alligevel nysgerrig om folk erfaringer med det 

Anmeld Citér

3. august 2017

NosaNosa

Profilbillede for NosaNosa
Anonym skriver:

Jeg skal også have min mor og ægtefælle med, men de er begge ikke de bedste til at tage billeder. Min ægtefælle har lidt frabedt sig opgaven i tilfælde af at jeg risikere at blive skuffet, og det kan jeg som sådan godt forstå. Min mor er ikke helt den bedste fotograf. Hvis en af dem ville gøre det og det kunne ende med at blive okay havde jeg ikke tænkt på en fødsels fotograf. 

Jeg har fundet en som jeg overvejer kunne være rigtig god, men jeg var nu alligevel nysgerrig om folk erfaringer med det 

Din partner vil måske også hellere opleve fødslen live end gennem en linse 

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

NosaNosa skriver:

Din partner vil måske også hellere opleve fødslen live end gennem en linse 

Ja det samme tænker jeg 

Anmeld Citér

3. august 2017

Sabone

Profilbillede for Sabone
Andreas 9. oktober 2013 - Malou 9. august 2016 - termin d. 19. december '17
Anonym skriver:

Jeg har længe gået og tænkt på at jeg gerne vil have nogen gode billeder til minde om fødslen. Dog mest af barnet, men også til minde om oplevelsen.

Er der nogen herinde der har haft en fotograf inde som har lyst til at dele deres erfaringer, tips og råd og hvad har det kostet jer?

Jeg har ikke endnu, men har termin til december og jeg har spurgt min søster, om hun ville med, så hun kunne tage billeder og føre logbog - synes ikke vi har en særlig god en fra vores datters fødsel fra sygehuset, så det bliver hendes job 

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg har ikke endnu, men har termin til december og jeg har spurgt min søster, om hun ville med, så hun kunne tage billeder og føre logbog - synes ikke vi har en særlig god en fra vores datters fødsel fra sygehuset, så det bliver hendes job 

Jeg føler også at det er vigtigt at kunne have de ting og minder at kigge tilbage på. Det er en overvældende ting at stå i så man glemmer måske ting så i de tider er de gode at have.

Anmeld Citér

4. august 2017

Sabone

Profilbillede for Sabone
Anonym skriver:

Jeg føler også at det er vigtigt at kunne have de ting og minder at kigge tilbage på. Det er en overvældende ting at stå i så man glemmer måske ting så i de tider er de gode at have.

Det er vores 3. og sidste barn, så hvis det ikke skulle være nu, så ved jeg ikke 

Men i logbogen fra vores datters fødsel, står der at jeg finder god ro og tryghed i min mand.. - jeg ved ved ikke, hvor mange gange jeg bad ham holde sin kæft, når han sagde, at jeg var god  

Jeg har en veninde, som fødte d. 17/7.. Hun havde billeder fra mens hun havde veer og så var det næste billede, hvor baby var ude.. Der kunne jeg bare mærke, hvor vigtigt det er for mig at have det imellem de to ting foreviget 

Jeg skal have det hele med 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Det er vores 3. og sidste barn, så hvis det ikke skulle være nu, så ved jeg ikke 

Men i logbogen fra vores datters fødsel, står der at jeg finder god ro og tryghed i min mand.. - jeg ved ved ikke, hvor mange gange jeg bad ham holde sin kæft, når han sagde, at jeg var god  

Jeg har en veninde, som fødte d. 17/7.. Hun havde billeder fra mens hun havde veer og så var det næste billede, hvor baby var ude.. Der kunne jeg bare mærke, hvor vigtigt det er for mig at have det imellem de to ting foreviget 

Jeg skal have det hele med 

Det er også forståeligt. Det er en stor oplevelse. 

Det bliver vores første, og jeg vil også gerne have det hele med.

Anmeld Citér

4. august 2017

Sabone

Profilbillede for Sabone
Anonym skriver:

Det er også forståeligt. Det er en stor oplevelse. 

Det bliver vores første, og jeg vil også gerne have det hele med.

Det forstår jeg virkelig godt! 

Håber det bliver lige som du forventer det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.