Når vandet siver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Også når det ikke er nok til at fylde et lille trusseindlæg ud?  Fandeme forvirrende at være første gangs gravid

Når du er i tvivl og ikke er længere henne, skal du næsten ringe. Fødegangen vil også hellere have du ringer en gang for meget end en gang forslidt ��. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har hørt at hvis man er i tvivl om vandet er gået, kan man tage et bind på og se efter en time.

i dag har jeg hele tiden følt at noget rendte - først var det udflåd men det er blevet mere vandigt og derfor tog jeg trusseindlæg i. Efter en time var det fugtigt - ikke vådt og tungt men fugtigt.. det et bare udflåd, ikke? :-)

Du skal have bind (ikke trusseindlæg) på og se om det er vådt efter en time. 

Et fugtigt trusseindlæg kan sagtens bare være udflåd. 

Anmeld Citér

2. august 2017

Lisette W

Anonym skriver:

Mit kommer også når jeg ligger ned, vitterligt som mens. Bare ikke blod, men tyndt og gennemsigtigt hvad-det-end-er.

er 34+6

Så ville jeg altså ringe til fødegangen. Hvis nu det er dit vand der er gået, så kan de måske stoppe det så du ikke føder for tidligt. 

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

Hvordan ser fostervand ud? Har lige fået denne dryp på brættet, da jeg rejste mig - det er meget vandet og en smule hvidligt? Vedhæfter billede. Og undskyld mine dumme spørgsmål 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. august 2017

sommerfuglen82

Jeg syntes du skulle ringe ind og tale med en jordmor, som de andre skriver hellere en gang for meget end en for lidt 
Mit fostervand med 2 (nr3 gik vandet først i pressefasen) af mine så ud som på dit billede, det startede stilleog roligt med at sive lidt, der kom ofte noget hvis jeg f.eks sad ned og skulle rejser mig op og omvendt.

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Jeg syntes du skulle ringe ind og tale med en jordmor, som de andre skriver hellere en gang for meget end en for lidt 
Mit fostervand med 2 (nr3 gik vandet først i pressefasen) af mine så ud som på dit billede, det startede stilleog roligt med at sive lidt, der kom ofte noget hvis jeg f.eks sad ned og skulle rejser mig op og omvendt.

Ja må nok hellere ringe ind så..  kan der godt komme udflåd samtidig med fostervand ?? 

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med fg. Skulle prøve et større bind og holde mig lidt i gang, og ringe hvis det blir tungt eller jeg stadig er i tvivl

Anmeld Citér

3. august 2017

Lisette W

Anonym skriver:

Jeg har snakket med fg. Skulle prøve et større bind og holde mig lidt i gang, og ringe hvis det blir tungt eller jeg stadig er i tvivl

Hvordan går det i dag? Er der kommet mere eller er det stoppet igen?

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Hvordan går det i dag? Er der kommet mere eller er det stoppet igen?

Der er ikke kommet mere  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.