Når vandet siver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
18 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har hørt at hvis man er i tvivl om vandet er gået, kan man tage et bind på og se efter en time.

i dag har jeg hele tiden følt at noget rendte - først var det udflåd men det er blevet mere vandigt og derfor tog jeg trusseindlæg i. Efter en time var det fugtigt - ikke vådt og tungt men fugtigt.. det et bare udflåd, ikke? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2017

san

Mir fostervand sivet også bare, jeg følte det som om jeg tisset engang imellem, kunne ikke rigtig styre det, men var ikke i tvivl :-) 

Anmeld Citér

1. august 2017

xStinepigen

Det lyder ikke som vandafgang når det bare er fugtig ellers så lugter fostervand meget fersk - eller det lugter faktisk af sæd eller sådan som man lugter efter samleje ��

Anmeld Citér

1. august 2017

xStinepigen

xStinepigen skriver:

Det lyder ikke som vandafgang når det bare er fugtig ellers så lugter fostervand meget fersk - eller det lugter faktisk af sæd eller sådan som man lugter efter samleje ��

Men bliver du ved med st væren tvivl skal du kontakte fødegangen, så du ikke ender med evt at have forlang vndafgang og infektioner osv.  

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

Føler stadig det løber, lidt ligesom når man havde sin mens før.. det lugter umiddelbart ikke af noget, men mit trusseindlæg er stadig kun fugtigt. Tænker det bare er udflåd

Anmeld Citér

2. august 2017

Lisette W

Da mit vand gik, sivede det også hver gang jeg tog et skridt føltes det som om jeg tissede lidt. Jeg ringede til fødegangen og de bad mig komme ind. De konstaterede at vandet var gået. Da jeg ikke havde veer sætte de dem i gang. Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Da mit vand gik, sivede det også hver gang jeg tog et skridt føltes det som om jeg tissede lidt. Jeg ringede til fødegangen og de bad mig komme ind. De konstaterede at vandet var gået. Da jeg ikke havde veer sætte de dem i gang. Hvor langt er du henne?

Mit kommer også når jeg ligger ned, vitterligt som mens. Bare ikke blod, men tyndt og gennemsigtigt hvad-det-end-er.

er 34+6

Anmeld Citér

2. august 2017

Sabone

Anonym skriver:

Mit kommer også når jeg ligger ned, vitterligt som mens. Bare ikke blod, men tyndt og gennemsigtigt hvad-det-end-er.

er 34+6

Jeg ville helt sikkert ringe til fødegangen og blive tjekket 

Giv gerne en update 

Anmeld Citér

2. august 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg ville helt sikkert ringe til fødegangen og blive tjekket 

Giv gerne en update 

Også når det ikke er nok til at fylde et lille trusseindlæg ud?  Fandeme forvirrende at være første gangs gravid

Anmeld Citér

2. august 2017

Camellia

Jeg tænker, hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.