Eksperthjælp: Vi kan ikke mærke hinanden, når vi har sex!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. august 2017

Vivi Hollænder

Hej er en kvinde på 43 år . Min kæreste og jeg har begge svært ved at mærke noget under samleje . Første gang vi var samme kunne vi begge mærke meget men efter der er det blevet gradvist at vi mærker mindre og mindre . Jeg har prøvet knibeøvelser i lidt tid nu og synes at jeg kan mærke lidt så småt nu men han kan stadig intet mærke . Det driller så meget efterhånden for hans vedkommende , at han tit først trænger ind efter min orgasme for sammentrækningen gør hende strammere og presser nærmest penis ud . Har du et godt råd til os så vores sexliv bliver bedre ?

Vivis svar

Kære Li74da.

Jeg har desværre ikke ét enkelt perfekt råd til jer og men har lidt forslag til, hvordan I kan prøve jer frem med forskellige stillinger og hjælpemidler.

Når du bliver ophidset, så sker der det, at din skede udvider sig og når du tillige bliver våd, nedsættes friktionen. Det kan være det, som får din kæreste til at opleve, at han ikke kan mærke dig. Det kan så igen få hans penis til at skrumpe. Det gør selvsagt situationen endnu værre.

Der er et par stillinger, som kan være gode for jer. 

Prøv fx. missionæren med samlede ben. Start med spredte ben og når din kæreste er inde i dig, samler du benene og han skal derefter placere sine ben være på hver side af dine. 

På den måde får han også stimuleret penis af dine inderlår og du får bedre stimuleret klitoris.

Prøv det samme i doggy-style: Du står med samlede ben og numsen i vejret og han trænger ind i dig med sine ben yderst.

Prøv også at eksperimentere med en penisring. De fås i mange udgaver. Start med en af de mest simple og billige cilikoneringe. De hjælper med til at holde hans penis stor og stiv, så den ikke bliver mindre undervejs.

En anden god mulighed er at prøve et par-legetøj, We-vibe, som kan bruges under samlejet. Den stimulerer både manden og kvinden.

https://www.sinful.dk/we-vibe-4-plus-par-vibrator

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.