Eksperthjælp: Jeg er vild med 2 mænd, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
0 svar
6 synes godt om
25. juli 2017

Vivi Hollænder

I tvivl. Hej. Jeg er en pige med et meget kompliceret forhold til kærlighed. Jeg ender ofte med, at falde pladask for en fyr. Sådan lidt for meget af det gode. Lige nu, står jeg i den situation at der er to jeg er vild med. Problemet er at den ene er min tidligere kæreste, og som vist nok har nogle problemer med sig selv og folk omkring ham! Derfor har jeg søgt væk. Så mødte jeg en fyr, som er den sødeste person. Desværre har han en kæreste lige for tiden. Det vil sige at begge to er "optaget" på hver deres måde, og jeg er helt desperat nu for jeg ved at jeg har en lille chance hos dem begge to, men jeg ved endnu ikke hvordan hele historien ender for mig. Samtidig er jeg ked af at være alene, og kan ikke komme videre i mit liv

Vivis svar

Kære Julie

Forelskelser har det med at gøre os helt rundt på gulvet og nogle gange er det forelskelse i forelskelsen, som gør det.

Det lyder mest, som du er ramt af det sidste.

Du skriver, ar du er desperat og det i sig selv er et rigtigt dårligt udgangpunkt for at vælge en kæreste.

Ingen af de 2, du nævner lyder som oplagt kærestepontentiale. Den ene er optaget til anden side og den anden har du opgivet på et tidligere tidspunkt.

I mine ører lyder mere, som du vil have en kæreste, fordi du gerne vil have en end det er fordi, du virkelig er tiltrukket og forelsket i en bestemt person.

Drop dem begge to og gør dig selv den tjeneste at prøve singlelivet end tid, hvor du mærker godt efter, hvad det er du søger hos en kæreste. Hvilke egenskaber sætter du pris på? Hvad skal han kunne tilbyde dig og hvad har du at tilbyde? Opfylder du selv dine forventninger til, hvad en god kæreste er? Når du får klarhed over det, bliver du også bedre til at spotte det samme hos din næste kæreste.

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+