Anonym skriver:
Hold nu op hvor er jeg træt af mine børn
de sover elendigt! Baby på 10 måneder vågner stadig en gang i timen hele natten og den store på 3,5 sover fra 21-6.
Jeg er alene med den fra 6.30-18 hver dag og er hele tiden på. Små børn ER jo krævende.
Jeg har bare brug for en pause!!!! Men jeg ammer, og så synes jeg baby er for lille til en overnatning. Der er heller ikke nogen der vil, fordi de ved hvordan hun sover.
Kan ikke overskue tanken om arbejde snart.
Jeg synes de kravler rundt på mig og kræver, kræver, kræver. Og jeg vil bare SOVE 

jeg har hovedpine, røde øjne og tit kvalme af træthed... ser ældre og ældre ud for hver dag. Og så kan jeg ikke tabe mig, så føler mig kæmpestor og tyk. Men orker ikke engang at gå en tur
HVAD gør man?!!!!!
Jeg får så negative tanker om dem og vil bare sove og have lidt ro i hovedet
Jeg kan virkelig godt følge dig, jeg har en på 13 mdr og en på 4 år, ham på 13 mdr har aldrig sovet godt, vågnet hver time gennem natten, og da vi har en campingplads arbejder vi begge meget 8-21 hver dag i den her periode, for 2 uger siden knækkede jeg helt sammen og måtte til læge og fik konstateret stress, jeg fik en henvisning til psykolog og besked på at slappe af, så nu har vi familien til at hjælpe, har ansat en barnepige, samt fået ansat en til at hjælpe på pladsen.
Du bliver nød til at få noget hjælp, før du knækker helt sammen som jeg gjorde, snak med sp, familie og venner.....
Vi lånte en tyngdepose ved sp, den har hjulpet så vi nu kun er oppe ca 3 gange hver nat i stedet for 7-8 gange, det var måske en mulighed