Børnene tager livet af mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.962 visninger
23 svar
17 synes godt om
19. juli 2017

Anonym trådstarter

Hold nu op hvor er jeg træt af mine børn

de sover elendigt! Baby på 10 måneder vågner stadig en gang i timen hele natten og den store på 3,5 sover fra 21-6. 

Jeg er alene med den fra 6.30-18 hver dag og er hele tiden på. Små børn ER jo krævende. 

Jeg har bare brug for en pause!!!! Men jeg ammer, og så synes jeg baby er for lille til en overnatning. Der er heller ikke nogen der vil, fordi de ved hvordan hun sover. 

Kan ikke overskue tanken om arbejde snart. 

Jeg synes de kravler rundt på mig og kræver, kræver, kræver. Og jeg vil bare SOVE 

jeg har hovedpine, røde øjne og tit kvalme af træthed... ser ældre og ældre ud for hver dag. Og så kan jeg ikke tabe mig, så føler mig kæmpestor og tyk. Men orker ikke engang at gå en tur

HVAD gør man?!!!!!

Jeg får så negative tanker om dem og vil bare sove og have lidt ro i hovedet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2017

tossen93

Hmm....først ville jeg hyre en barnepige i kender, bare for en dag eller 2. Så kan du få sovet ud i løbet af dagtimerne.

Hvor sover den mindste? I sin egen seng, eller ved dig?

Fuldammer du stadig, eller er det ved siden af grød o.s.v.?

Anmeld Citér

19. juli 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Få fat i din sundhedsplejerske, og få noget hjælp til at få den lille til at sove bedre. Har I fået tjekket ørerne?

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Hmm....først ville jeg hyre en barnepige i kender, bare for en dag eller 2. Så kan du få sovet ud i løbet af dagtimerne.

Hvor sover den mindste? I sin egen seng, eller ved dig?

Fuldammer du stadig, eller er det ved siden af grød o.s.v.?

Hun sover i sin seng den første del af natten, og når hun vågner tager jeg hende med i seng. Hun får mad ved siden af og mme på kop til måltider. Det er hendes ører der driller. Hun har dræn, men det er ikke bedre 

og det skal være om natten jeg sover, om dagen kan jeg ikke sove godt og så kan jeg ikke sove om aftenen, så er jeg endnu mere træt om morgenen 

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Få fat i din sundhedsplejerske, og få noget hjælp til at få den lille til at sove bedre. Har I fået tjekket ørerne?

Hun havde ikke rigtig nogen råd vi ikke har prøvet. Hun har næsten lige fået dræn, men det er næsten bare blevet værre.

Anmeld Citér

19. juli 2017

Jullesnulle

Hvor er faren i det her billede. Kan han ikke aflaste dig om natten? 

Hvordan kan det være hun vågner hver time..? Sult eller ..?  Skal der måske skrues op for fast føde

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Hvor er faren i det her billede. Kan han ikke aflaste dig om natten? 

Hvordan kan det være hun vågner hver time..? Sult eller ..?  Skal der måske skrues op for fast føde

Han hjælper, men jeg vågner jo alligevel. Og han arbejder rigtig meget.

det er ørerne og så har hun hele tiden tænder på vej. Hun får alt det hun kan spise, jeg prøver at fylde på hende hele dagen

Anmeld Citér

19. juli 2017

Abracadabra

Spørgsmålet er, om jeres yngste er lidt søvnforstyrret? Prøv at gå på biblioteket og lån nogle af deres bøger om børn og søvn - eventuelt på e-reolen. Måske er problemet indsovning og overgange mellem søvnfaser. Falder barnet i søvn selv?

Derudover skal din mand aflaste dig - som minimum i weekenden.

Anmeld Citér

19. juli 2017

Ena

Anonym skriver:

Han hjælper, men jeg vågner jo alligevel. Og han arbejder rigtig meget.

det er ørerne og så har hun hele tiden tænder på vej. Hun får alt det hun kan spise, jeg prøver at fylde på hende hele dagen

Selvom han arbejder meget, så arbejder han ikke uafbrudt i døgndrift uden at have fri - det gør du. Køb nogle ørepropper, læg dig evt. i et rum så langt væk fra børn og mand og lad ham tage nætter indimellem. Det der er ikke holdbart og du må tage dig af dig selv før du kan være noget for dine børn. 

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Spørgsmålet er, om jeres yngste er lidt søvnforstyrret? Prøv at gå på biblioteket og lån nogle af deres bøger om børn og søvn - eventuelt på e-reolen. Måske er problemet indsovning og overgange mellem søvnfaser. Falder barnet i søvn selv?

Derudover skal din mand aflaste dig - som minimum i weekenden.

Det gør han også, men kan jo ikke amme. Ja, hun falder i søvn selv på eget værelse. 

Hvad er søvnforstyrret? Hun har fået dræn d 7/7 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.