Spg. om kvalme (grav.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

linemus

De af jer, der har lidt af rigtig meget kvalme i starten af graviditeten - er det gået over efter de 3 mdr. eller har det fortsat?

Jeg har ikke prøvet at have så styg kvalme som denne gang og har svært ved at se, at det bare lige pludseligt går over, så jeg vil bare høre, hvad jeg kan forvente.

Line - sølle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Tut

Puha, JA... Jeg brækkede mig i stride strømme de første 3 mdr. og det gik over omkring. 15. uge... Og så forsvandt det helt

Jeg fik akupunktur hos min læge 2 gange om ugen, om morgenen indenjeg tog på job.... Og det hjalp meget synes jeg, så måske det også var en mulighed hos dig?

Nu synes jeg det er kommet lidt igen, men det er nok en kombi af kvalme og halsbrænd fordi hun fylder så meget nu.

Men det gik over hos mig...

Mette

Anmeld

9. oktober 2009

Muffinmus

ja, her forsvandt det efter 12 uge...puf væk

Nå ja, der var stadig noget ved bil kørsel og ved lugten af frikadeller, men ellers gik det ret godt

Anmeld

9. oktober 2009

ka li ja

min kvalme(det blev ved kvalmen-jeg brækkede mig ikke) forsvandt efter ca 12-14 uger

min veninde der er gravid nu, havde ikke kvalme/brækkede sig mere efter 16.uge

så vi krydser fingre for dig sødeste ven

Anmeld

9. oktober 2009

Tynen

Åhhh! Jeg nænner næsten ikke at svare dig...

Håber virkelig snart at det vender for dig!!

Anmeld

9. oktober 2009

Marco2

Jeg kan ikke huske hvornår kvalmen stoppede, men nøj hvor var den en træls tid....

Så kan ikke hjælpe dig, men giver dig et "god bedring" og det stopper helt sikkert. 

Ag

Anmeld

10. oktober 2009

Nadi

Ja altså du kan forvente at tabe 10 kg, være indlagt to gange, 2. gang i 14 dage, til kontrol en gang om ugen indtil uge 23. Ej jeg håber ikke du er lige så hårdt ramt som jeg var. Men mit stoppede absolut ikke efter 3. månede, og det er stadig ikke stoppet. Døjer med kvalme endnu, men ikke som før.

Jeg har købt noget lakrids med ingefær fra Lakrids by Johan Bülow, det skulle have en super effekt på søsyge, så har en idé om at det også har en god effekt på preggy-kvalme.
Hvis du absolut ikke synes det hjælper med nogle af de der gamle husråd, hva så med at ringe op på sygehuset og spørge om de bruger akupunktur. Og om du kan prøve det. Jeg synes det har hjulpet rigtig godt!!

"God bedring" håber ikke det skal stå på længe.

Anmeld

12. oktober 2009

Siber

Hej Line,

Begge gange havde jeg forfærdelig kvalme og  kastede op, indtil uge 16. så holdt det op.

Jeg spiste masser af frugt, det hjalp hos mig. Men at være på job med lugte børn, tørre røv og skifte bleer, det kunne jeg ikke uden at kaste op!

Knus Siber, der håber det snart går over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.