Forberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
4 svar
3 synes godt om
16. juli 2017

Ck93

Hej alle jer! 

Om halvanden uge smidder jeg minipillerne (kører lige pakken ud) og så vil vi prøve at blive gravide. Ingen hast men vi smidder hvertfald præventionen og tager det som det kommer. 

Jeg er begyndt at tage folsyre og vitaminer som jeg kan læse er godt at gøre når man planlægger. 

Men kan også læse at man bør undgå at blive gravid i op til et år efter man har smidt pillerne så kroppen kan "normaliseres"? Har i gjort det ?? 

Jeg tænker bare.. jeg bliver vel bare gravid når kroppen er klar til det... Og bruger ikke kondom fx det næste år for at undgå graviditet ? 

Hvad gjorde i ? 

Og hvor længe efter minipiller blev i gravide ?

Er anonym da jeg kender nogen som er inde på siden og som ikke kender til vores projekt endnu  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2017

Rockertand

Ck93 skriver:

Hej alle jer! 

Om halvanden uge smidder jeg minipillerne (kører lige pakken ud) og så vil vi prøve at blive gravide. Ingen hast men vi smidder hvertfald præventionen og tager det som det kommer. 

Jeg er begyndt at tage folsyre og vitaminer som jeg kan læse er godt at gøre når man planlægger. 

Men kan også læse at man bør undgå at blive gravid i op til et år efter man har smidt pillerne så kroppen kan "normaliseres"? Har i gjort det ?? 

Jeg tænker bare.. jeg bliver vel bare gravid når kroppen er klar til det... Og bruger ikke kondom fx det næste år for at undgå graviditet ? 

Hvad gjorde i ? 

Og hvor længe efter minipiller blev i gravide ?

Er anonym da jeg kender nogen som er inde på siden og som ikke kender til vores projekt endnu  

Det er noget bavl med at vente 1 år, hormonpåvirkningen er væk efter få døgn, og når du kan blive gravid, er din krop klar.

P.s. man kan godt se din profil.

Anmeld Citér

16. juli 2017

Ck93

Rockertand skriver:

Det er noget bavl med at vente 1 år, hormonpåvirkningen er væk efter få døgn, og når du kan blive gravid, er din krop klar.

P.s. man kan godt se din profil.

Tak for svar. 

Ja jeg fandt ud af at jeg ikke fik den slået til anonym  

Anmeld Citér

16. juli 2017

Troldemommi

Ck93 skriver:

Tak for svar. 

Ja jeg fandt ud af at jeg ikke fik den slået til anonym  

Jeg har aldrig hørt om at der helst skal gå et helt år, syntes det lyder mærkeligt, jeg er blevet gravid henholdsvis 1 og 4 måneder efter jeg har stoppet med p-piller 

Helld og lykke med PB 

Anmeld Citér

17. juli 2017

Ck93

Troldemommi skriver:

Jeg har aldrig hørt om at der helst skal gå et helt år, syntes det lyder mærkeligt, jeg er blevet gravid henholdsvis 1 og 4 måneder efter jeg har stoppet med p-piller 

Helld og lykke med PB 

Det var hurtigt �� håber også det går ret hurtigt her! Gerne inden et kvartal men nu må vi se �� glæder mig hvertfald til den næste tid så er glad for jeg ikke skal vente i et år ���� tak for svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.