Anonym skriver:
Vi prøver efter baby nr 2 
Problemet er det jeg har PCOS, men vi fik vores første barn naturligt efter 2 ugers prøvning.
Nu skal vi ha nr 2, og jeg vil så gerne ha et naturligt forløb
men min krop opfører sig underligt, 
vi har lige været sommerhus, og der fik jeg de sammen symptomer på gravitet, som da jeg var gravid med vores første barn
Helt utrolig Ømme bryster, hvor det var smertefuldt at tage en BH på, og stærke smerter fra livmoren, jeg overbevidst mig selv om, at jeg var gravid, selvom om jeg prøvede og sige til mig selv nej
Jeg var så skuffet da jeg efter 5 dage kom hjem, og tog en tidlig gravitet test, den var 100% negative 

jeg er så skuffet,, samt har jeg det så skidt med, at jeg måske skal ha hjælp denne omgang til baby, og det hjælper ikke på det, at en "bekendt", der var i fertilitet behandling, døde af en blodprop af de hormoner hun tog, og efterlod sig 1 barn.
nej, hvor jeg ikke magter det bliver et hårdt forløb at få barn nr 2, jeg har ikke hjerte til det
- Nogle der kender min bekymringer???? 
Jeg kender din bekymring 
Det tog os 4 måneder at lave vores søn, han er snart 4 år.
Da jeg lagde p-pillerne på hylden i august 2016, regnede vi med, at det ville gå ligeså hurtigt som første gang.
Efter knap 1 års prøven, tog jeg kontakt til lægen og derefter gynækolog. Jeg fik konstateret Pcos, og min verden brød sammen, jeg var sikker på, at vi nu skulle igennem en hel masse for at få nr 2.
2 dage efter blodprøver hos gynækologen, blev jeg ringet op og hun fortalte mig, at mit hcg tal var forhøjet. Jeg var altså gravid.. I dag er jeg i uge 10.
Jeg vil blot fortælle dig, at der er håb forude, lige når man mindst venter det for nogle
Krydser fingre og håber at det lykkes for jer snart