Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Jeg kan ikke forklare det med brysterne.

men at skifte kost til meget usundt lige pludseligt kan i høj grad give oppustet og dum mave. Herudover så er det kroppen får energi af jo netop det man fodre den med... dvs. En person der har levet af brokolisalater, groft rugbrød og smoothies af grønsager er klart mere energifyldt en en hvis kost har bestået af Chips, marsbar og en burger. 

Hvis du vil være gravid så læg kosten om - det påvirker fertiliteten. Og I kan jo evt overveje insemination - måske er det lettere end samleje..?

Hvaf med at lave nogle sende salater og maget kød og drop Chips og slik og kager. Køb en tur - og drik en smoothie. Du får det bedre.

det du mærker er det som der skete med ham der levede af Mac donalds mad i en måned. Hans lever var ved at stå af. Og jeg vil også sige - hvis du har en lever sygdom skal du da især tag vare på dig selv mht kost osv. Det er enormt hårdt for organerne med dårlig mad. ...... det er din krop der siger til dig den ikke synes du behandler den godt for tiden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Jeg kan ikke forklare det med brysterne.

men at skifte kost til meget usundt lige pludseligt kan i høj grad give oppustet og dum mave. Herudover så er det kroppen får energi af jo netop det man fodre den med... dvs. En person der har levet af brokolisalater, groft rugbrød og smoothies af grønsager er klart mere energifyldt en en hvis kost har bestået af Chips, marsbar og en burger. 

Hvis du vil være gravid så læg kosten om - det påvirker fertiliteten. Og I kan jo evt overveje insemination - måske er det lettere end samleje..?

Det eneste jeg har ændret i min kost er nok at jeg ikke kan undvære min is eller chips om aften. Resten af dagen spiser jeg Stort set sundt. Men lige nu er isen og chipsen er noget jeg glæder mig til hele dagen �� ved godt det en dårlig vane. Men tak for Svar. Må vente og se om kroppen snart retter sig 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Det eneste jeg har ændret i min kost er nok at jeg ikke kan undvære min is eller chips om aften. Resten af dagen spiser jeg Stort set sundt. Men lige nu er isen og chipsen er noget jeg glæder mig til hele dagen �� ved godt det en dårlig vane. Men tak for Svar. Må vente og se om kroppen snart retter sig 

Men hvis du spiser en pose Chips og is hver dag om aftenen ændrer din krop sig sandsynligvis ikke. Det har sikkert ændret sig fordi du spiser Chips og is hver dag og ikke har gjort det tidligere. 

Hvis du vil væk med den oppustede mave og træthed osv så er det vel en god ide at droppe

men det er jo en afvejning - usund mad om aftenen og det at kunne se frem til den hygge ... eller mere energi og bedre mave ved at droppe det. 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Men hvis du spiser en pose Chips og is hver dag om aftenen ændrer din krop sig sandsynligvis ikke. Det har sikkert ændret sig fordi du spiser Chips og is hver dag og ikke har gjort det tidligere. 

Hvis du vil væk med den oppustede mave og træthed osv så er det vel en god ide at droppe

men det er jo en afvejning - usund mad om aftenen og det at kunne se frem til den hygge ... eller mere energi og bedre mave ved at droppe det. 

Ja ved det godt. Symptomer kom før det her flip så det hænger ikke sammen med det her. Men tak for Svar fik spurgt jer og har fortalt min mand Hvad i mener så nu Han får besked fra andre ind mig at det bare er uregelmæssighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.