Negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej. Har brug for jeres råd

Jeg har siden p pille stop i 2010 haft uregelmæssig menstruationer og alt ser normalt ud gynækologen Kan ikke hjælpe da Min lever sygdom gør jeg ikke tåler hormoner fra p piller osv.  Og da jeg lider af veganisme så er sex desværre sjældenhed. Men vi havde seX den 22 maj  Den 19/6begynder jeg så at bløde brunt i den voldsom mængde min mens plejer at være i nogle gange så er der lidt frisk blod. Vare til den 26/7. Igen den 5—6  juli er Der igen brunt lidt rødt men stopper den 6.  Har ømme bryster og min mave følelses mere oppustet normalt min mand synes jeg er blevet meget Klam med usunde sager uden jeg selv har lagt mærke til det. Selv om jeg blødt så mente manden vi skulle teste købt en 5 Pak fra Bilka. Tog en test da vi kom hjem negativ.. men da mine symptomer stadigvæk er her  bryster er ømme og er blevet større tog jeg en test i mandags da jeg idag skulle i mr scanner. Negativ. Men nu siger min veninde hendes søster gik til 4 måned før hun testet positiv...  nu frygter jeg jo så at jeg måske er gravid trods brunt blod  og negativt fordi min krop er mærkelig kan selvfølgelig også bare være uorden i hormoner... men fik mr idag. Imens jeg lagde jeg i maskinen kunne man tydelig mærke hvor oppustet maven er. Har godt nok spist meget usundt på det sidste men vægten er steget men kun 1 1/2 kg ca vores bryllup i maj og har virkelig ædt men virker ikke som fedt på maven men luft..  Hvad stiller jeg op nu venter og ser eller skal jeg kontakt lægen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2017

Anonymor

Jeg tror altså bare, at du har fået din menstruation. Selvom det sker en sjælden gang i mellem, så synes jeg ikke der er meget der taler for, at du er gravid. Du har blødt _meget_ på et normalt menstidspunkt, dine tests er negativ. Det ville jeg ikke kontakte lægen for. At du lige denne gang har påvirkede bryster osv. er bestemt ikke unormalt, det kan man godt få ind i mellem, selvom man normalt ikke får det omkring mens.

Og så synes jeg det lyder meget logisk, at du er voldsomt oppustet, hvis du har ændret din kost til at være meget usund. Jeg ligner en der er gravid i 40. uge, hvis jeg har spist for meget usundt.

Der er altid chance/risiko for graviditet, hvis man har ubeskyttet sex, men det lyder ikke så sandsynligt i dit tilfælde. Ægløsning ligger desuden omkring 14 dage før mens, så du skulle være blevet befrugtet omkring i starten af juli, hvilket er to uger efter i havde sex, det lyder også usandsynligt..

Det er ikke for at lyde negativ, jeg ved ikke helt, om du ønsker eller ikke ønsker graviditet, det er bare mit objektive syn på dit spørgsmål

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har siden p pille stop i 2010 haft uregelmæssig menstruationer og alt ser normalt ud gynækologen Kan ikke hjælpe da Min lever sygdom gør jeg ikke tåler hormoner fra p piller osv.  Og da jeg lider af veganisme så er sex desværre sjældenhed. Men vi havde seX den 22 maj  Den 19/6begynder jeg så at bløde brunt i den voldsom mængde min mens plejer at være i nogle gange så er der lidt frisk blod. Vare til den 26/7. Igen den 5—6  juli er Der igen brunt lidt rødt men stopper den 6.  Har ømme bryster og min mave følelses mere oppustet normalt min mand synes jeg er blevet meget Klam med usunde sager uden jeg selv har lagt mærke til det. Selv om jeg blødt så mente manden vi skulle teste købt en 5 Pak fra Bilka. Tog en test da vi kom hjem negativ.. men da mine symptomer stadigvæk er her  bryster er ømme og er blevet større tog jeg en test i mandags da jeg idag skulle i mr scanner. Negativ. Men nu siger min veninde hendes søster gik til 4 måned før hun testet positiv...  nu frygter jeg jo så at jeg måske er gravid trods brunt blod  og negativt fordi min krop er mærkelig kan selvfølgelig også bare være uorden i hormoner... men fik mr idag. Imens jeg lagde jeg i maskinen kunne man tydelig mærke hvor oppustet maven er. Har godt nok spist meget usundt på det sidste men vægten er steget men kun 1 1/2 kg ca vores bryllup i maj og har virkelig ædt men virker ikke som fedt på maven men luft..  Hvad stiller jeg op nu venter og ser eller skal jeg kontakt lægen 

Det var ikke blod men brunt og nogle dage nærmest sort men vis jeg var på wc kom Der lidt blod når jeg tørret ellers ikke... min krop opføre sig mærkeligt og havde ikke tænkt på graviditet før manden nævnt det også fordi er mere træt og uoplagt... men som sagt så er mens uregelmæssig og har ofte også plet af gammel blod første dag men aldrig i denne mængde og slet ikke i så mange dage og at det så kom i 2 dage igen kort tid efter forvirre mig. Og mine bryster er vokset og de er ret ømme så min bh er ubehagelig og have på og min mave er normalt flad om morgen det er den ikke længere.. sover normalt på den om natten det kan jeg ikke da jeg føler der er noget som fylder( nok luft)  Og siden vægten ikke er steget synderligt og manden siger han ikke kan se på maven men mærke den er oppustet når jeg ligger ned føles det som om livmoder er oppustet... Vi ønsker børn og har gjort det længe men ikke noget vi havde tænkt på nu. Men tak for input. 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonym

Lyder absolut ikke som om du er gravid, og ud fra det du beskriver er sandsynligheden nærmest lig med 0 for at du skulle være blevet gravid. Så jeg tror jeg ville slå det helt ud af hovedet og slappe af, så skal din mens nok blive normal igen, og så kan I jo arbejde på projekt baby, hvis det er det I ønsker 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Det var ikke blod men brunt og nogle dage nærmest sort men vis jeg var på wc kom Der lidt blod når jeg tørret ellers ikke... min krop opføre sig mærkeligt og havde ikke tænkt på graviditet før manden nævnt det også fordi er mere træt og uoplagt... men som sagt så er mens uregelmæssig og har ofte også plet af gammel blod første dag men aldrig i denne mængde og slet ikke i så mange dage og at det så kom i 2 dage igen kort tid efter forvirre mig. Og mine bryster er vokset og de er ret ømme så min bh er ubehagelig og have på og min mave er normalt flad om morgen det er den ikke længere.. sover normalt på den om natten det kan jeg ikke da jeg føler der er noget som fylder( nok luft)  Og siden vægten ikke er steget synderligt og manden siger han ikke kan se på maven men mærke den er oppustet når jeg ligger ned føles det som om livmoder er oppustet... Vi ønsker børn og har gjort det længe men ikke noget vi havde tænkt på nu. Men tak for input. 

Men det lyder jo til, at du har besluttet dig for hvad du tænker uanset hvad vi svarer i tråden, så det må du jo handle ud fra.. 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonym trådstarter

Overhoved ikke for tænker selv jeg ikke er det netop pga blodet(eller hvad det var) men min krop er mærkelig og derfor vi undre os for jeg lider normalt også af mange gener op til mens træthed hård mave kraftige smerter kraftigt vægtøgning pga væske.... men det har jeg ikke haft de sidste par gange. Blev faktisk temmelig overrasket da jeg begyndt at bløde brunt/sort  for vi var i byen og havde ingen bind med mig... Så fra nu af har jeg fast nogle i jakkelommen!!! Vi overvejer om vi skal købe sådan en clear Blue ægløsning monitor når vi starter på pb for pga uregelmæssigheder og veganisme så bli'r det ikke let for os at opnå graviditet 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad mener du når du skriver "veganisme"? Jeg forventer at det nok er stavet forkert, da det ikke giver mening at du skulle have svært ved sex hvis det er noget med at være veganer som er det Google kommer med 

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hvad mener du når du skriver "veganisme"? Jeg forventer at det nok er stavet forkert, da det ikke giver mening at du skulle have svært ved sex hvis det er noget med at være veganer som er det Google kommer med 

Jeg tænker hun mener vaginisme  

Anmeld Citér

15. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Jeg tænker hun mener vaginisme  

Ha ha ja det rigtig tænkt ikke over at mobilen ændre  ordet når man trykker på mellemrum  Men har vaginisme.. Ha ha bli'r aldrig vegetar Elsker kød :-)

Anmeld Citér

15. juli 2017

Jullesnulle

Jeg kan ikke forklare det med brysterne.

men at skifte kost til meget usundt lige pludseligt kan i høj grad give oppustet og dum mave. Herudover så er det kroppen får energi af jo netop det man fodre den med... dvs. En person der har levet af brokolisalater, groft rugbrød og smoothies af grønsager er klart mere energifyldt en en hvis kost har bestået af Chips, marsbar og en burger. 

Hvis du vil være gravid så læg kosten om - det påvirker fertiliteten. Og I kan jo evt overveje insemination - måske er det lettere end samleje..?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.