Jeg tror altså bare, at du har fået din menstruation. Selvom det sker en sjælden gang i mellem, så synes jeg ikke der er meget der taler for, at du er gravid. Du har blødt _meget_ på et normalt menstidspunkt, dine tests er negativ. Det ville jeg ikke kontakte lægen for. At du lige denne gang har påvirkede bryster osv. er bestemt ikke unormalt, det kan man godt få ind i mellem, selvom man normalt ikke får det omkring mens.
Og så synes jeg det lyder meget logisk, at du er voldsomt oppustet, hvis du har ændret din kost til at være meget usund. Jeg ligner en der er gravid i 40. uge, hvis jeg har spist for meget usundt.
Der er altid chance/risiko for graviditet, hvis man har ubeskyttet sex, men det lyder ikke så sandsynligt i dit tilfælde. Ægløsning ligger desuden omkring 14 dage før mens, så du skulle være blevet befrugtet omkring i starten af juli, hvilket er to uger efter i havde sex, det lyder også usandsynligt..
Det er ikke for at lyde negativ, jeg ved ikke helt, om du ønsker eller ikke ønsker graviditet, det er bare mit objektive syn på dit spørgsmål 
Anmeld
Citér