Su spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2017

helle85

SØS skriver:

Vildt at man kan få SÅ meget i tilskud. Da vi havde et barn betalte vi 4.100 /mdr.   Tænk at man kan slippe med stort set samme beløb for 4 

Det har også meget at sige hvor man bor henne i landet for priserne er ikke det samme i alle kommuner

Her hvor jeg bor ligger vuggestue prisen på 2821uden tilskud og dagpleje på 2281. Og børnehave og SFO er billiger igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Her hvor jeg bo, er det fuldpris for den dyreste og halv pris for resten

Anmeld Citér

15. juli 2017

Rockertand

SØS skriver:

Vildt at man kan få SÅ meget i tilskud. Da vi havde et barn betalte vi 4.100 /mdr.   Tænk at man kan slippe med stort set samme beløb for 4 

Vi klager heller ikke.

Jeg kan ikke huske, hvor meget vi får i børnepenge, men det går da vist sådan nogenlunde op.

Anmeld Citér

15. juli 2017

flowerpot3

Vi klager heller ikke.

Jeg kan ikke huske, hvor meget e vi får i børnepenge, men det går da vist sådan nogenlunde op.

Skønt for jer �� Vi betaler fuld pris for den dyreste og halv pris på resten. Jeg troede faktisk at reglerne var ens i hele landet.

Anmeld Citér

15. juli 2017

Rockertand

flowerpot3 skriver:

Skønt for jer �� Vi betaler fuld pris for den dyreste og halv pris på resten. Jeg troede faktisk at reglerne var ens i hele landet.

Aner det ikke, dette er en friskole, hvor der er vuggestue, børnehave og skole, så alle 4 børn samme sted. Skoleklasser på max. 16 børn og 2 lærere i mange timer. Alle kender alle, og alle hjælper alle, love it.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.