Su spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2017

Anonym trådstarter

Sikkert et super dumt spørgsmål , men her kommer det. 

Jeg får udbetalt omkring 5000 i su om måneden (enkeltklip barsel) 

Jeg overvejer lidt pga økonomi at starte på skole før planlagt hvis jeg skulle være så heldig at det kunne lade sig gøre, så vil jeg jo kunne få alm su og barselsklip oveni, men vil jeg så ikke kun få udbetalt omkring 8000 kr? - tænker jeg vel skal betale mere skat så får vel næppe få 10000 udbetalt, så det vil jo give underskud? - har jeg misforstået noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det er rigtigt at du så skal betale mere i skat. Du vil nok få omkring 8000 udbetalt i tilfælde af at du så får dobbeltklip i en periode.

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Sikkert et super dumt spørgsmål , men her kommer det. 

Jeg får udbetalt omkring 5000 i su om måneden (enkeltklip barsel) 

Jeg overvejer lidt pga økonomi at starte på skole før planlagt hvis jeg skulle være så heldig at det kunne lade sig gøre, så vil jeg jo kunne få alm su og barselsklip oveni, men vil jeg så ikke kun få udbetalt omkring 8000 kr? - tænker jeg vel skal betale mere skat så får vel næppe få 10000 udbetalt, så det vil jo give underskud? - har jeg misforstået noget? 

Jeg er ikke helt med på, hvorfor det vil give underskud, det er jo stadig 3000 mere udbetalt end du har nu?

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg er ikke helt med på, hvorfor det vil give underskud, det er jo stadig 3000 mere udbetalt end du har nu?

Hvis jeg får dem enkelt får jeg 5000 kr pr klip. 

Oveni su får jeg så kun 3000 kr pr klip 

Det er jo så 2000 kr i underskud og så vil den lille jo skulle i dp og det er omkring 2000 kr, så det er jo ikke nogen stor økonomisk fordel

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hvis jeg får dem enkelt får jeg 5000 kr pr klip. 

Oveni su får jeg så kun 3000 kr pr klip 

Det er jo så 2000 kr i underskud og så vil den lille jo skulle i dp og det er omkring 2000 kr, så det er jo ikke nogen stor økonomisk fordel

Får i ikke tilskud til institution? 

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Får i ikke tilskud til institution? 

Nej, manden tjene for meget, så ikke noget udover 80 % af søskende tilskuddet af det billigste dagtilbud (så det er jo ikke så meget igen) 

Anmeld Citér

14. juli 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Nej, manden tjene for meget, så ikke noget udover 80 % af søskende tilskuddet af det billigste dagtilbud (så det er jo ikke så meget igen) 

Er det normalt?

Hos os betaler vi fuld pris på dyreste, halv pris på nr. 2 - og barn 3 og 4 er gratis, ialt 4 børn i fuldtidspasning med SFO-mad for ca. 4700 kr.

Anmeld Citér

14. juli 2017

flowerpot3

Rockertand skriver:

Er det normalt?

Hos os betaler vi fuld pris på dyreste, halv pris på nr. 2 - og barn 3 og 4 er gratis, ialt 4 børn i fuldtidspasning med SFO-mad for ca. 4700 kr.

Er barn 3 og 4 gratis eller kun nummer 4? 

Anmeld Citér

14. juli 2017

Rockertand

flowerpot3 skriver:

Er barn 3 og 4 gratis eller kun nummer 4? 

Begge hos os.

Anmeld Citér

14. juli 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Rockertand skriver:

Er det normalt?

Vildt at man kan få SÅ meget i tilskud. Da vi havde et barn betalte vi 4.100 /mdr.   Tænk at man kan slippe med stort set samme beløb for 4 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.