FlyLady

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du FlyLady's system?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.281 visninger
17 svar
60 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2017

Xolia

Er der nogen som kender til og evt. bruger Flylady?

Jeg har kendt til Flylady i mange år, da jeg fandt det da jeg boede sammen med min ex-mand (vi har været skilt i snart 10 år). Dengang levede jeg i CHAOS (Can't have anyone over syndrom) - som i virkelig CHAOS.

Nu har jeg en BO til mand, men han lider af depression. Jeg føler mig stadig overvældet, og tingene bliver ikke bare gjort. Der er ikke CHAOS mere, men jeg føler stadig at en rutine er en by i Rusland.

Jeg er lige startet op med Baby-steps igen i mandags, og i går fik jeg lavet mere end jeg har gjort MEGET LÆNGE - ikke som en del af baby-steps men pga. mega meget energi.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at spare med andre som kender til Flylady, enten som gerne vil i gang eller som allerede er fuldt flyvende 

Hilsen Xolia

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. juli 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe
Xolia skriver:

Jeg har kendt til Flylady i mange år, da jeg fandt det da jeg boede sammen med min ex-mand (vi har været skilt i snart 10 år). Dengang levede jeg i CHAOS (Can't have anyone over syndrom) - som i virkelig CHAOS.

Nu har jeg en BO til mand, men han lider af depression. Jeg føler mig stadig overvældet, og tingene bliver ikke bare gjort. Der er ikke CHAOS mere, men jeg føler stadig at en rutine er en by i Rusland.

Jeg er lige startet op med Baby-steps igen i mandags, og i går fik jeg lavet mere end jeg har gjort MEGET LÆNGE - ikke som en del af baby-steps men pga. mega meget energi.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at spare med andre som kender til Flylady, enten som gerne vil i gang eller som allerede er fuldt flyvende 

Hilsen Xolia

Jeg er nød til lige at sige at når må  ikke ved hvad dit indlæg handler om, så lyder det som rent russisk i mine øre... 

Sorry

Anmeld Citér

12. juli 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

A hva'? Sorry, jeg fatter heller ikke noget..?

Anmeld Citér

12. juli 2017

J-star

Profilbillede for J-star
Tidligere tnbc (med ny profil)
Xolia skriver:

Hilsen Xolia

Hvad er flylady? Jeg fatter minus 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Thea14

Måske en kort forklaring på hvad der overhovedet er, vil hjælpe folk til i det mindste bare at forstå hvad der er du skriver??? 

Jeg har ingen ide om hvad du snakker om, og kan ikke engang ud fra dit indlæg pejle mig ind på bare et overordnet emne...

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Mon ikke TR henvender sig til folk der ved hvad det er, og ikke dem der ikke ved det   Er man nysgerrig er det fint at spørge ind, ellers er google jeres ven. Men TR spørger jo til folk der kender til det, for at få råd og vejledning. 

Anmeld Citér

12. juli 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvis det kunne oversættes til dansk, så kunne jeg også godt bruge hjælpen...

Anmeld Citér

12. juli 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 Laura 8/6-18

En kort søgning på Google, fortalte mig hurtigt hvad det er. Desuden spørger at efter personer der selv bruger appen, det gør i tydeligvis ikke, og derfor henvender denne tråd sig ikke til jer, og ts behøves ikke forklare noget til jer. 

Anmeld Citér

12. juli 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )
Sandratoft skriver:

En kort søgning på Google, fortalte mig hurtigt hvad det er. Desuden spørger at efter personer der selv bruger appen, det gør i tydeligvis ikke, og derfor henvender denne tråd sig ikke til jer, og ts behøves ikke forklare noget til jer. 

Nå nå nå.... du virker da lige lidt skrap... du har da ret, bevares, men jeg spørger ikke i ond mening, blot nysgerrighed. Og uha da, skal da nok bruge Google en anden gang.

Anmeld Citér

12. juli 2017

Xolia

Som nogle skriver søger jeg andre som ved hvad jeg taler om, men til jer andre der er nysgerrige også og måske vil kunne bruge det så er Flylady at finde:

www.flylady.net

Det er et system til at få skabt sig rutiner og struktur i sit liv hvis man ikke er ordensmenneske. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+