Til jer med 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

1. Barn dreng : 56 cm og 3740 endte med akut ks. Født 42+2 Efter 3 dage med igangsætning.

2. Barn dreng: 56cm og 3770 planlagt ks pga smerter i tideligere ar. Født uge 38

Begge graviditeter var meget ens.

3. Barn pige: 52 cm og 3400. Planlagt uge i uge 39. Meget anderledes graviditet i forhold til de andre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2017

Melm

1. Gang 39+6 dreng 3910g 55cm

17 timer i alt.

2. Gang 41+1 pige 3920g 55cm

4,5 time i alt

3. Gang 40+5 dreng 4380 55cm

3,5 time i alt

Anmeld Citér

11. juli 2017

lineog4

1. Fødsel pige. Blev født 40+4 efter 4 dage med veer on and OFF. Da fødslen endelig blev aktiv tog den 8 timer og en af de timer var med presseveer. Hun har formodentlig stået meget skævt i bækkenet og derfor virkede veerne ikke. Nåede også at få vedrop da veerne igen stoppede pg de der var intet gjorde. Hun var 4040 og 59 cm. Sprang rimelig meget, og blev syet på kryds og tværs 

2. Fødsel pige. Blev født 40+4. Startede med de første hinder sprang og jeg havde sivende fostervand. Fik vestorm, nåede at være på fødegangen i 40 minutter før hun var ude med en enkelt presseve. Hun var 4340 og 54 cm. Husker den fødsel som den mest intense og smertefulde fordi det var nærmest en lang ve. Sprang lidt og fik to knuder

3. Fødsel en dreng. Blev født 40+4 efter de prikkede vandet. Fra første ve til han var ude gik der halvanden time. Husker den som piece of cake, dog var jeg forundret over skuldrene skulle presses ud. Han var 4780 og 56 cm. Jeg gik slet ikke i stykker.

4. Fødsel en deeng. Blev født 41+0 efter reel igangsættelse med stikpiller. Den aktive fødsel tog cirka 3 timer og jeg husker den som anderledes måske pga igangsættelse men ikke dårlig. Han var 4380 og 56 cm. Jeg gik ikke i stykker. 

Jeg oplevede de sidste to fødsler som "nemme" , som både min krop og jeg vidste hvad der skulle ske og jeg havde kontrollen. Ja faktisk oplevede jeg dem så gode så jeg rent faktisk savner at skulle igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.