Hvem har søgt ind på uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2017

Julletullemor

sandramor skriver:

Årh øv også da  det var da træls når man så gerne vil i gang men håber du så kommer ind næste år

Tak, det håber jeg også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2017

migxher

sandramor skriver:

Hvis du har en forventning om at komme ind så kommer du sikkert ind 

Det bliver da super spændende at komme i gang med studielivet  hvor gamle er dine børn? Jeg selv synes jeg har været vildt privilegeret at kunne læse samtidig med at ha børn..... Det er super fleksibelt og længe ferier og korte dage i skolen.....

Tror det bli'r hårdt at komme ud og arbejde selvom jeg selvfølgelig glæder mig 

Den yngste er 8 måneder og den ældste er 2 år og 4 måneder  

Ja der er klart fordele ved at studerer, de lange ferier osv. 

Anmeld Citér

7. juli 2017

Wallflower

sandramor skriver:

Wow du er sku da pisse sej at gå til optagelsesprøve med 40 i feber og så bare naile den fuldstændig virkelig sejt!!! 

Så kan man sidde bagefter og tænke...hvad får folk til at sige sådan noget i stedet for at bakke en op og tro på at man kan i stedet for at sige man ikke kan

Jeg sys du er pisse sej og ønsker dig det bedste med uddannelsen 

Mange tak  Jeg var taget hele vejen fra København til Århus for at tage til prøven. Så nægtede at tage hele vejen hjem uden at have forsøgt 

Ja præcist. Men pyt, den slags mennesker kan man ikke rigtig bruge til noget, så har lidt lært at sortere deres meninger fra 

Tusind tak, det er mægtig sødt af dig  

Anmeld Citér

7. juli 2017

Lucky05

sandramor skriver:

Godaften i skønne mennesker

Det her er egentlig bare en hygge tråd..... Jeg tænkte på hvor mange herinde har søgt ind på uddannelse og venter svar her d 28? 

Kan godt huske da jeg søgte ind for 4 år siden.... havde kun søgt på en uddannelse på kvote 2.. socialrådgiver så alt afhang af at jeg kom ind... Det gjorde jeg heldigvis med optagelse februar 2014.... Det var min store drøm... desværre nåede min mor ikke at høre jeg kom ind ds hun døde d 18 juli samme år

Har kæmpet og kæmpet.... mistede begge forældre, været udsat for et overfald i mit eget hjem, udredt for mulog brystkræft (som heldigvis ikke var tilfældet) ptsd, 7 mdr orlov fra studiet men nu skal jeg i gang med bachelor efter sommerferien og d 18 januar kan jeg forhåbentlig kalde mig socialrådgiver

Så blev bare nysgerrig på om der er nogen herinde der har søgt ind på deres drømme uddannelse? 

Ja jeg har søgt ind på sygeplejerske uddannelsen  jeg er mega spændt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.